برگزیده ها
کاندیداتوری جهانگیری دوپینگ دولت برای انتخابات است/ کاندیداتوری نزدیکان روحانی اعتراض پنهان به کارنامه دولت است/ برجام تنها دارایی دولت یازدهم است/ دولت درصدد فرعی کردن مسئله معیشت مردم است

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت به دنبال فرعی کردن معیشت و مسئله اقتصاد مردم است،‌گفت:‌تنها دارایی دولت یازدهم برجام است در حالی که شرایط اقتصادی مردم وضعیت وخیمی دارد.

مازندمجلس: به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین همایش کمیته‌ها و کانون‌های فکری تخصصی این جبهه که امروز (دوشنبه) در مسجد بقیه‌الله تهران برگزار شد با بیان اینکه جامعه در همه طبقات خود در حال عبور از روحانی است، اظهار داشت: 60 درصد مردم معتقدند وضعیت اقتصادی بد شده و حتی رو به بدتر شدن است و این درصد از نارضایتی اقتصادی درباره هیچ رئیس‌جمهوری در پایان 4 سال اول سابقه نداشته است.

محمدی با تاکید بر اینکه شرایط اقتصادی کشور شرایط وخیمی دارد و طوری کشور اداره شده که حتی طرفداران دولت هم نمی‌توانند از آن دفاع کنند به کاندیداتوری جهانگیری اشاره کرد و افزود: خود آقای روحانی هم نمی‌تواند از کارنامه‌اش دفاع کند و متوجه شده است در حوزه اقتصاد و معیشت و اجرا توان لازم برای پاسخگویی ندارند و به همین دلیل دوپینگ کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: از هر گرایشی که از بین مردم سؤال کنید آنها مهمترین مشکل را بیکاری عنوان می‌کنند و این از معجزات این دولت و ناشی از ناکارآمدی انباشته و عمیقی است که باعث می‌شود افراد فارغ از هر گرایش سیاسی، بیکاری ومشکلات اقتصادی را مهمترین مشکل کشور بدانند.

وی با اشاره به ناکارآمدی رئیس‌جمهور و دولت در حوزه اشتغال،‌محیط زیست و مسئله معیشت خاطرنشان کرد:‌ وقتی موضوع انتخابات به سمت مسائل غیرمعیشتی می‌رود آقای روحانی مختصر شانسی پیدا میکند در حالی که مسئله اصلی جامعه اینها نیست و موضوع اقتصاد و معیشت است. لذا مهمترین کاری که جبهه انقلاب باید انجام دهد این است که اجازه ندهد مسئله اصلی جامعه تحریف شود.

محمدی بازی مشترک بین دولت و آمریکا را برجسته کردن خطر جنگ عنوان کرد و افزود: آنها از این طریق درصدد هستند تا مردم در دو قطبی جنگ و صلح رای دهند و به این ترتیب مردم بحث اشتغال و معیشت را فراموش کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه بین‌الملل در حال کمک کردن به دولت برای محتمل نشان دادن گزینه جنگ است، این موضوع را غیرمحتمل و یک عملیات روانی دانست و گفت: ما نباید اجازه دهیم که موضوع اصلی جامعه دچار تحریف شود.

محمدی به لزوم پاسخ معتبر برای پاسخگویی به مشکلات اساسی مردم اشاره کرد و یادآور شد: دولت همه کاری خواهد کرد که این فضای نرمال به هم ریخته شود و حتی پیش‌بینی می‌کنیم کار امنتیی هم صورت گیرد اما تحت هیچ شرایطی نباید به دنبال آدرس غلط رفت.
 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آدرس اصلی را مسئله رکود و بیکاری دانست و گفت: جبهه انقلاب در این زمینه پاسخ معتبر دارد و صاحب کارنامه است و عملکرد 14 ماهه آقای رئیسی در آستان قدس و آقای قالیباف مؤید این مسئله است.

وی بدترین موقعیت برای رئیس‌جمهور را دفاع از وضع موجود دانست و گفت:‌ ما باید تلاش کنیم که به نمایندگی از مردم مطالبات آنها را مطرح کرده و برای مردم هزینه بدهیم.
 

محمدی در ادامه به بیان نکته مهمی پرداخت و اظهار داشت: درست است که مردم به وضع موجود معترضند اما راه حل را در درون همین نظام جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند و این حرف نه تحلیل بلکه بر اساس پیمایش است و اگر آنها به وضع موجود اعتراض دارند اعتراض‌شان،نه به حکومت بلکه به دولت است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه باختن در این انتخابات کار سختی است و گل نکردن این توپ هم کار سختی محسوب می‌شود، یادآور شد: با وجود چنین تشکل بی‌سابقه‌ای بین نیروهای انقلاب و عملکرد فعلی دولت باید خیلی بی مهارت باشیم که این انتخابات را واگذار کنیم.
 

وی ادامه داد:‌ اولین کار دولت این است که می‌خواهد به مردم بگوید وضعتان بد نیست و درباره همه‌چیز حتی برجام سیاه نمایی شده است. درحالی‌که برجام تنها دارایی دولت است و این یعنی دولت یازدهم یک دولت تک کارنامه‌ای است.

محمدی بابیان اینکه دولت قصد دارد ظرف یک ماه آینده به مردم بگوید که وضع خوبی داریم و این به شما گفته نشده است، خاطرنشان کرد:‌ آمار و ارقام را خاطر رئیس‌جمهور نمی‌داند و قرار است آقای جهانگیری در این زمینه به او کمک کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: دومین کار دولت این است که تأکید کند درست است که روحانی نتوانسته برخی شعارها را محقق کند اما اگر جریان انقلابی بر سرکار بیاید کشور به سمت جنگ می‌رود اما پاسخ این حرف آن چیزی است که رهبری فرمودند مبنی بر اینکه بله جنگ وجود دارد اما جنگ دشمن جای دیگر و تنگ کردن عرصه اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با اشاره به عدم اعمال تحریم‌ها در دور جدید و تأکید وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه این موضوع به ضرر دولت روحانی است، گفت: آمریکا می‌داند این دولت به تحریم‌های جدید واکنشی نخواهد داشت و متأسفانه آن‌ها آمریکا را به گزینه تحریم معتاد کرده‌اند و حتی برجام به عامل تشدید تحریم علیه کشور تبدیل‌شده است.

محمدی تولید محرک‌های اقتصادی برای مردم را یکی دیگر از اقدامات انتخاباتی دولت برشمرد و افزود: یک اعتراض پنهان در خود دولت و حتی جریان اصلاحات نسبت به کارنامه روحانی وجود دارد که این امر در کاندیداتوری نزدیکان رئیس‌جمهور متجلی است. ازجمله کاندیداتوری آقای محمد هاشمی که با هیچ‌کسی هماهنگ نشده بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جبهه مردمی به آنچه گفته بود عمل کرده است، خاطرنشان کرد: کجا سراغ داریم که 5 نفر در قالب یک مکانیزم در یک روز از کاندیداتوری برای ریاست جمهوری کنار رفته و در یک روز انصراف داده باشند؟ لذا این صداقت و وفای به عهد آن‌ها بسیار مهم است و نشان می‌دهد که می‌توان به این افراد اعتماد کرد.

محمدی بابیان اینکه ما امروز درباره این روش‌ها و مکانیزم‌ها با نامزدهای جبهه تفاهم داریم به لزوم اجتناب از درگیری داخلی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات تخریبی این است که برخی سعی خواهند کرد به اسم حمایت از آقای رئیسی علیه آقای قالیباف یا بالعکس مطلب منتشر کنند درحالی‌که حتی این افراد نه‌تنها دل‌بسته انقلاب نیستند بلکه در ایران هم حضور ندارند که باید با این افراد با هوشیاری برخورد کرد.

انقلاب محمدی مردمی اینکه نیروهای اسلامی روحانی معیشت مرکزی کاندیداتوری مسئله شورای جامعه اقتصادی اشاره موضوع آمریکا رئیس‌جمهور افراد برجام ادامه انتخابات درباره موجود اقتصاد بیکاری مهمترین افزود دانست کارنامه اعتراض جهانگیری یادآور خاطرنشان داریم تأکید معتبر دنبال نباید زمینه جمهوری درحالی‌که بابیان جریان آن‌ها تحریم بگوید رئیسی اقدامات قالیباف عملکرد ندارند دارایی یازدهم درصدد امروز پنهان نزدیکان همایش تخصصی دوپینگ اظهار شرایط می‌رود اجازه تحریف اشتغال ناکارآمدی پاسخگویی کرده‌اند عنوان گزینه