برگزیده ها
حضور محسن رضایی در مناطق سیل زده عجب شیر و چنار

مازندمجلس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان امدادرسانی به سیل زدگان و مصیبت دیدگان آذرشهر و عجب شیر قرار گرفت.

مازندمجلس:، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (دوشنبه) از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان امدادرسانی به سیل زدگان و مصیبت دیدگان آذرشهر و عجب شیر قرار گرفت.

حضور در فرمانداری شهر عجب شیر و بازدید میدانی از منطقه چنار از دیگر برنامه های سفر روز دوشنبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آذربایجان شرقی بود.

رضایی در جریان این دیدارها خطاب به مسؤولان عجب شیر و چنار گفت: حضور مسؤولان در میدان کمک رسانی و پیگیری فرایند امدادرسانی از نزدیک، یک ضرورت انقلابی است و اگر مردم، مدیران کشور را در کنار خود ببینند، تسلای بیشتری پیدا می‌کنند.

وی افزود: روز گذشته توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتم و ایشان پس از اینکه از برنامه بنده برای حضور در جمع شما با خبر شدند، فرمودند سلام مرا به مردم خونگرم و مصیبت دیده آذربایجان شرقی برسانید.

رضایی در ادامه پس از شنیدن صحبت‌های مردم چنار که در سیل اخیر 18جانباخته و دو مفقود داشته‌اند، بر سرعت بخشیدن به اسکان موقت و برنامه‌ریزی و کمک به ساخت مسکن مقاوم در این روستا و همچنین توانمندسازی محرومان تاکید کردند.

رضایی امدادرسانی آذربایجان جریان برنامه مسؤولان دیدار مصیبت دوشنبه زدگان مناطق تشخیص مصلحت