برگزیده ها

مازندمجلس: محمد هاشمی گفت: خبرگزاری که به نقل از من خبری مبنی بر کنار کشیدن روحانی به نفع من یا جهانگیری مطرح کرده است، برداشت خلافی کرده است و کاندیدای اصلی جبهه اعتدال و اصلاح طلبان جناب آقای دکتر روحانی بوده و می باشد.

مازندمجلس: وی در گفت و گویی گفت:خبرنگار این رسانه، سوال خود را به جای جواب من نوشته است که این کار جای تاسف دارد. این خبرنگار از من پرسید آیا شما احتمال می دهید که روحانی به نفع شما یا جهانگیری کناره گیری کند؟

محمد هاشمی ادامه داد: پاسخ بنده این بود که ما اصلاح طلبان و جبهه اعتدال به طور قطع رقابت درون جناحی را با یکدیگر نداریم و نخواهیم داشت و به آن فکر هم نمی کنیم. اما این خبرنگار سوال خود را به جای جواب من جا زده و نوشته که محمد هاشمی گفته است که روحانی به نفع هاشمی یا جهانگیری از نامزدی کناره گیری می کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: نامزد اصلی جبهه اعتدال و اصلاح طلبان جناب آقای دکتر روحانی بوده و می باشد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: اما توضیحی درباره سوال دوم این خبرگزاری نیز دارم. خبرنگار این رسانه پرسید: آیا درست است که آیت الله هاشمی به 5 نفر غیر از آقای روحانی توصیه کرده اند که از سوی جبهه اصلاحات و اعتدال در صحنه حضور داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: من پاسخ دادم بله حاج آقا اسم 5 نفر را بردند که در عرصه انتخابات حضور داشته باشند و این افراد شامل آقایان ناطق نوری، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف و خود من است.
هاشمی روحانی خبرنگار اصلاح جهانگیری اعتدال طلبان باشند کناره انتخابات رسانه رقابت نوشته پرسید