برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر دادگستری گفت: کسی حق ندارد واقعیت‌ها را کتمان کند به دلیل اینکه نامزد شده است؛ زیرا ملت اجازه نمی‌دهد کسی که داوطلب شده کشور را تضعیف کند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشستی با مدیران کل دفاتر بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز میدان انتخابات، میدان تحقیر و تضعیف و خارج کردن رقیب از میدان است و بدترین حق‌کشی در فضای انتخابات انجام می‌شود، گفت:  به هر قیمتی رقیب را از میدان بدر کردن تعریفی از انتخابات نظام جنگل است. متاسفانه در بخشی از دنیا نیز همین فضا حاکم است. ما قرار نیست انتخابات دیگران و رفتار آن‌ها را تکرار کنیم. قرار این است که انتخابات شاخص ظرفیت‌های انسانی ما باید باشد.

وی بیان کرد: انتخابات بروز و ظهور اخلاق است، ‌انتخابات رفع‌القلم نیست، بلکه اتفاقا وضع شدیدتری از قلم است. کسی از مسیر آلوده به هدف نمی رسد و نخواهد رسید.

پورمحمدی ادامه داد: اگر ما از یک تیم یا نماینده شوراها یا شهردار و یا فرد که داوطلب شده خوش‌مان می آید یا خیر، انتقاد درست و صحیح را بگوییم و از آن دفاع کنیم، ولی بی‌حساب و کتاب و بی پروا قضاوت کردن درست نیست.

پورمحمدی اظهار کرد: عده‌ای می گویند که دولت کاری انجام نداده است. آیا دولت یک یا بیست نفر است؟ دولت صدها هزار نفر است اگر رهبر معظم می گوید نظام اقتدار دارد. این اقتدار از آسمان نیامده بلکه از زمین آمده. کسی برای اقتدار توهمی تره خرد نمی کند. اگر صهیونیست ها و دشمنان برای اقتدار ایران حساب باز کرده اند به دلیل این است که اقتدار کشور در زمین است نه در هوا. این اقتدار با تلاش ها بدست آمده است. اقتدار ارکانی دارد. یک بخشی از آن سیاسی است، اینکه امنیت هم باشد بخشی از اقتدار است. اگر کشور مقتدر است به دلیل اعتقاد و فرهنگ و فضای اجتماعی و سیاسی و نظامی و امنیتی مقتدر است. البته ضعف هم کم نیست ولی کسی حق ندارد واقعیت ها را کتمان کند به دلیل اینکه نامزد شده است؛ زیرا ملت اجازه نمی‌دهد کسی که داوطلب شده کشور را تضعیف کند.

وی یادآور شد:‌ دیروز رئیس‌جمهور محترم ۱۸ الی ۲۰ میلیارد دلار برای سرمایه گذاری افتتاح کرده است؛ یعنی بزرگترین تاریخ تحول اقتصادی را افتتاح کرد. اینها نتایج کارهای گسترده ای است که انجام شده و در حال انجام است و محصول ملت و نظام ایران است که دولت هم در آن نقشی دارد.

وزیر دادگستری تاکید کرد:‌ ما باید فضای انتخابات را تبدیل به چنین توانمندی‌ای کنیم و انسجام و وحدت و اخلاق در آن باشد. اگر این امر انجام شد در تراز ملت ایران است. این کار را فرزندان خوب تربیت شده می‌توانند نمایان کنند. بچه های دیروز خوب تربیت نشدیم. ما باید امروز فرزندان مان را برای چنین فردایی تربیت کنیم. آن‌ها در  آینده می آیند و داوطلب و یا در ستاد انتخابات و یا به عنوان فعال اقتصادی حضور پیدا می‌کنند و باید بداند که چگونه عمل کنند.

وی افزود:  در انتخابات نهایتا یک نفر از صندوق رای بیرون می آید  و نمی شود با ناهنجاری این امر صورت گیرد.
انتخابات اقتدار میدان تضعیف داوطلب پورمحمدی اینکه تربیت مقتدر دیروز افتتاح اقتصادی فرزندان سیاسی دادگستری ندارد نمی‌دهد امروز اجازه آن‌ها اخلاق