برگزیده ها
ثبت‌نام «جهانگیری» در انتخابات به عنوان نامزد پوششی تحقیر «روحانی» است

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به ثبت‌نام جهانگیری در انتخابات به عنوان نامزد پوششی، گفت: حضور فردی که بصورت پوششی برای نامزد دیگر وارد انتخابات می شود توهین به ملت و اسراف بیت‌المال است.

مازندمجلس:محمدرضا گلرومفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ، با اشاره به ثبت‌نام جهانگیری در انتخابات به عنوان نامزد پوششی، گفت: متاسفانه اکنون بدعت بدی که دارد در انتخابات گذاشته می‌شود آمدن نامزدهای پوششی است.

وی ادامه داد: کشور برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری هزینه‌های هنگفتی خرج می‌کند، از ساخت ساعت‌ها برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا تامین هزینه ساخت مستند و برنامه‌های رادیویی، تا که مردم نامزدها را بهتر بشناسند و با شناخت کافی نامزد اصلح را انتخاب کنند.

این فعال دانشجویی افزود: حضور فردی که قصد شرکت نهایی در انتخابات را نداشته و پوششی برای نامزد دیگر است توهین به ملت، اسراف و تبذیر بیت المال است و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: حضور آقای جهانگیری می‌تواند حامل پیام‌هایی از حال این روزهای دولت مسن یازدهم باشد. اگر به گفته آقای عارف، روحانی و جهانگیری در یک گروه هستند و رئیس جمهور، معاون اول خود را به کمک آورده این می‌تواند به معنای ترس از عدم توانایی و یا ناآگاهی روحانی برای بیان دستاوردهای دولتش تفسیر شود.

گلرو ادامه داد: اینجا این پرسش به وجود آید که دولتی که رئیسش نمی‌تواند از عملکردش دفاع کند چگونه می‌خواهد دوباره چهار سال زمام امور کشور را در دست بگیرد؟

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: آنچیزی که اکنون از اردوگاه اصلاحات فهمیده می‌شود آن است که اختلافات جدی بین آنان و روحانی وجود دارد و جریان اصلاحات قصد عبور از روحانی را دارد و آمدن جهانگیری تحت عنوان کمک به رئیس جمهور به نوعی تحقیر روحانی است.

روحانی جهانگیری نامزد پوششی انتخابات عنوان ادامه اکنون برنامه‌های نامزدهای اصلاحات مستقل جمهور می‌تواند اتحادیه شورای تحقیر ثبت‌نام مرکزی گفت‌وگو اسلامی انجمن‌های دانشجویان