برگزیده ها
 از «خودکشی سیاسی احمدی نژاد و سرانجام بقایی» تا «عدم سوابق سیاسی رئیسی و شیوه ی کاهش فشار رقبا بر روحانی در مناظرات»   

اختصاصی مازندمجلس: عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران، با تاکید بر اینکه پیروزی آقای روحانی صد درصدی است، افزود: آقای رئیسی با توجه به عدم سوابق سیاسی نمی تواند انتظارات را برآورده کند نظر مردم این است آقای روحانی 4 سال رئیس جمهور بوده و تجربه کار دارد. بنابراین ادامه ی کارش موجب توسعه کشور خواهد بود در حالی که آقای رئیسی در صورت پیروزی از صفر شروع می کند

اختصاصی مازندمجلس: جواد حق نظر عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران و رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان قائمشهر در گفت و گو با مازندمجلس، با اشاره به نام نویسیی بیش از 1600 نفر در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: اینکه قانون طوری نوشته شود که حتی کودک 8 ساله، فرد بی سواد،  و...  هم برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند، نشان از ضعف آن قانون است و نیاز است مواردی چون علم، سواد، تجربه و تخصص در نظر گرفته شوند تا تعدادی از افراد برجسته کشور، با سابقه کار عملی ثبت نام کنند.

وی، افزود: البته به گفته سخنگوی شورای نگهبان صلاحیت اغلب ثبت نام کنندگان تایید نمی شود و در نهایت چیزی حدود ده نفر برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می شوند.

عضو شورای عالی اصلاح طلبان مازندران، با بیان اینکه ما اصلاح طلبان محکم پشت آقای روحانی ایستاده ایم، گفت: روحانی نامزد اول و آخر اعتدالیون و اصلاح طلبان است و امیدوارم در نهایت پیروز رقابت ها شود.

حق نظر تصریح کرد: آقای کواکبیان و جهانگیری نیز از حامیان دولت هستند که موقتا ثبت نام کردند تا در مناظرات کمک کار خوبی برای آقای روحانی باشند و از اعمال فشار رقبا در انتخابات بر ایشان بکاهند، اما پیش بینی می شود در نهایت به نفع آقای روحانی به کنار می روند.

وی، با اشاره به نام نویسی ناگهانی محمود احمدی نژاد، بیان کرد: ثبت نام احمدی نژاد خودکشی سیاسی بود و او با این اقدام، پرونده سیاسی خود را برای همیشه بست چرا که دقیقا مصداق بارز مخالفت با فرمان رهبری و به نوعی عدم التزام به ولایت فقیه هست.

عضو شورای عالی اصلاح طلبان مازندران، ادامه داد: طبق قانون امکان رد صلاحیت احمدی نژاد وجود دارد و من فکر می کنم وی و بقایی هر دو ردصلاحیت می شوند.

حق نظر با بیان اینکه در نهایت رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان خواهد بود،گفت: باید دید نامزد نهایی اصولگرایان چه کسی خواهد بود. اگرچه قابل پیش بینی است که آقای رئیسی انتخاب شود. به همین دلیل بنده فکر می کنم رقابت نهایی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بین آقایان روحانی و رئیسی خواهد بود.

وی، با تاکید بر اینکه پیروزی آقای روحانی صد درصدی است، افزود: آقای رئیسی با توجه به عدم سوابق سیاسی نمی تواند انتظارات را برآورده کند نظر مردم این است آقای روحانی 4 سال رئیس جمهور بوده و تجربه کار دارد. بنابراین ادامه ی کارش موجب توسعه کشور خواهد بود در حالی که آقای رئیسی در صورت پیروزی از صفر شروع می کند.

جواد حق نظر خودکشی سیاسی احمدی نژاد رقابت دوقطبی روحانی رئیسی انتخابات ریاست جمهوری 96 شورای عالی اصلاح طلبان مازندران