برگزیده ها
یکی از شگردهای پرکاربرد فریب دادن جوانان / دستگیری رمال سایبری شبکه‌ای!

مازندمجلس: رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: مرد فریبکاری که با نقش پردازی و تبلیغ در فضای مجازی توسط این پلیس شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ حسنوند در این‌باره گفت‌: در پی رصد و بررسی‌های شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای که اقدام به تبلیغ فال‌گیری و رمالی می‌کرد شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود‌: پس از بررسی پرونده و انجام تحقیقات در این زمینه افسران این پلیس در طی تکمیل پرونده پی بردند فرد رمال با دریافت مبالغ زیادی پول از جوانان و کسانی که قصد ازدواج داشتند اقدام به فالگیری و رمالی برای آنان می‌نماید.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام عملیات فنی توسط کارشناسان گرداننده صفحه شناسایی و حسب دستور مقام قضایی به این پلیس احضار گردید.
 
سرهنگ حسنوند گفت: پس از بازجویی‌های صورت گرفته توسط افسران این پلیس وی در ابتدا منکر اعمال خود می‌شد ولی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت، با فریب دادن جوانان در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان بخت گشایی از آنها مبالغی پول دریافت می‌کردم و به آنها وعده حل مشکلاتشان را می‌دادم .
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: اینگونه افراد شگردهای مختلفی برای فریب قربانیان دارند و یکی از شگردهای پرکاربرد آنها تبلیغ در بین جمع‌های خانوادگی و به صورت شبکه‌ای می‌باشد.
 
به گفته وی جمع آوری اطلاعات یکی از شگردهای رمالان و فالگیران سایبری است، که از این اطلاعات جهت سوء‌استفاده و اخاذی نیز استفاده می‌کنند.
 
سرهنگ حسنوند تاکید کرد: خانواده‌ها برای حل مشکلات خود به جای پیروی از خرافات می‌توانند از مشاوران مطمئن استفاده نمایند.

منبع: 

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

دیدم دختر زیبایی است به خانه ام بردم و .. / رفتن دختر جوان به پارتی همه چیز را خراب کرد!

با شنیدن حرف های فرزندم فهمیدم همسرم با او ارتباط پنهانی دارد و حتی .. !+ عکس

اقدام کثیف مرد « نصاب ماهواره » با خانم جوان تهرانسری / آیا او را اعدام می کنند؟ + عکس

ناگهان در اتاق خواب تجاوز پسرجوان به خواهرم را دیدم! / مهناز به محض دیدن من..+ عکس

 

اخبار پیشنهادی پر بیننده:

«عارف لرستانی» قربانی «در حاشیه‌» +عکس

بعد از کشاندن زن جوان به بیابان به او گفتم شوهرت هم با زنم من بوده و .. + عکس

مدیر شرکتم فیلم های تجاوزش به من را به خواستگارم نشان داد و ..

وقتی آن مرد را در رختخواب زنم دیدم من هم به فکر پلیدی افتادم! + عکس

شگردهای حسنوند جوانان افسران دریافت دستور پرونده قضایی استفاده اطلاعات  سرهنگ شناسایی تبلیغ سایبری دستگیری پرکاربرد شبکه‌ای شبکه‌های اقدام اجتماعی رمالی