برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سرقت خودرو شاسی بلند برای رفتن به عروسی خاله،انکار قتل زن ایرانی توسط سرایدار افغانستانی،دستگیری قاتل فراری در بیمارستان و کلاهبرداری میلیاردی با پسته مهمترین اخبار حوادث است.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اواسط سال 90 مردی با مزاجعه به پلیس از گم شدن همسر 40 ساله اش به نام مینا خبر داد. این مرد در شکایتش مدعی شد زنم برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. در حالی که تحقیقات برای یافتن رد پایی از زن 40 ساله ادامه داشت جسد او هشت ماه بعد در باغی در دماوند کشف شد. با حضور ماموران، مشخص شد کارگری افغانستانی در این باغ حضور داشته وبا زنان زیادی ارتباط دارد اما چند وقتی است مه ناپدید شده است. 
سرانجام این فرد دستگیر اما با وجود پرینت مکالماتش با مینا منکر قتل شد.  این فرد روز گذشته در دادگاه محاکمه و در دفاع از خود با انکار قتل،گفت: تلفن همراه متعلق به پسر دایی من است و من از موضوع بی خبرم برای درمان بیماری مادرم هم به افغانستان رفتم و فراری در کار نیست. 
با اظهارات این کارگر جوان مشخص شد او پسر دایی نداشته و مریضی مادرش هم دروغ است.در حال حاضر قضات وارد شور شده تا رای این پرونده را صادر کنند. 
کلاهبرداری میلیاردی با اسناد جعلی
مردی که در شمال کشور با اسناد جعلی 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تسهیلات دریافت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. سردار محمود میر فیضی رئیس پلیس مازندران گفت: این متهم در شهرهای مختلف استان دست به کلاهبرداری زده است. 
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 
دستگیری قاتل فراری در بیمارستان
قاتلی که در سپیدان فارس مرتکب قتل در یک نزاع شده بود، در شیراز دستگیر شد. این قاتل برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده بود که شناسایی و دستگیر شد. 
جزئیات کامل این جنایت را اینجا بخوانید. 
دردسرهای دزدی که دوست داشت پولدار باشد
چندی قبل زنی به شعبه 5 دادسرای سرقت مراجعه کرد و مدعی شد هنگامی که از مطب دندانپزشکی خارج تا سوار خودرو توسان خود شود، پسر جوانی با چاقو او را تهدید و به همراه خودرو ربود. 
زن جوان مدعی شد: سارق من را حوالی جاجرود برد و پس از سرقت طلاهایم، از خودرو به بیرون پرتاب کرد. 

با اعلام شکایت زن جوان،ماموران تحقیقات را برای دستگیری سارق خودرو شاسی بلند آغاز کردند تا اینکه 26 فروردین گشت پلیس در سعادت آباد متوجه ایجاد مزاحم سرنشینان یک خودرو توسان برای راننده زن پژو شدند. وقتی ماموران به راننده خودرو ایست دادند، او بدون توجه اقدام به فرار کرد. سرانجام دو سرنشین خودرو  دستگیر و در بررسی سوابق خودرو مشخص شد خودرو توسان سرقتی است. سارق
پسر راننده پس از انتقال به دادسرای سرقت گفت:  من آدم رویا پردازی هستم و همیشه دوست داشتم پولدار باشم. چند روز قبل عروسی خاله ام بود و برای اینکه نشان دهم من هم آدم پولداری هستم، تصمیم به سرقت خودرو گرفتم. مشغول ایجاد مزاحمت شدم تا اینکه دستگیر شدم. 
کلاهبرداری 40 میلیاردی به بهانه خرید پسته
کلاهبردار حرفه ای که با پرسه زدن در شهرهای دارای پسته کرمان، از 12 کشاورز به بهانه خرید پسته 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، سرانجام در خاتم یزد دستگیر شد. این متهم اعتراف کرد به بهانه خرید پسته دست به اینکار زده است. 
جزئیات این کلاهبرداری را اینجا بخوانید.  
سقوط دستگاه آهنبر دو برادر را له کرد
سقوط دستگاه آهنبر در بازار آهن اردبیل دو برادر را له کرد. در این حادثه که شب گذشته رخ داد، پس از سقوط دستگاه دو تنی آهنبر، یکی از برادران کشته و دیگری به شدت مجروح شد. 
جزئیات این حادثه دلخزاش را اینجا بخوانید.  


خودرو دستگیر کلاهبرداری  جزئیات اینجا بخوانید اینکه توسان پولدار راننده بهانه فراری میلیاردی آهنبر ماموران دستگاه دادسرای حادثه برادر سرانجام ایجاد شهرهای گذشته تحقیقات بیمارستان دستگیری همراه درمان شناسایی میلیارد اسناد  کلاهبرداری مراجعه