برگزیده ها
سگ‌هاي ولگرد دقیقا پوست سر كودك دبستاني را کندند!

مازندمجلس: كودكي خردسال در جريان حمله سگ‌هاي ولگرد در محله اميرآباد نجف‌آباد زخمي شد. اين حادثه چند روز قبل در محله آبشار در...

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،  کودكي خردسال در جريان حمله سگ‌هاي ولگرد در محله اميرآباد نجف‌آباد زخمي شد.


اين حادثه چند روز قبل در محله آبشار در غرب اميرآباد شهرستان نجف آباد اصفهان اتفاق افتاد. در جريان اين حادثه گله‌اي سگ ولگرد به يك‌پسر دبستاني حمله كردند و باعث كنده شدن پوست سر او شدند.

 

پدر كودك گفت: فرزندم را ابتدا به بيمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد برديم، ولي پس از صحبت با مسئول شبكه بهداشت شهرستان و هماهنگي با بيمارستان الزهرا(س) اصفهان، براي درمان به مركز استان انتقال يافت.

 

 

مدير شبكه بهداشت و درمان نجف آباد نيز گفت: پس از اطلاع از حادثه، مصدوم توسط اورژانس به بيمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد انتقال يافت و بعد از انجام اقدام‌هاي اورژانسي از جمله شست‌وشوي زخم و تزريق واكسن، با هماهنگي ستاد هدايت، بيمار همراه با پوست جدا شده سر به بيمارستان الزهرا(س) اصفهان اعزام شد و تحت عمل جراحي پلاستيك قرار گرفت.  حميد گله‌داري با اشاره به وضعيت خوب جسماني فرد مصدوم و مرخص شدنش از بيمارستان افزود: پوست سر مصدوم پيوند زده شده است و تا چهار روز ديگر هم نتيجه آن مشخص مي‌شود.

 

 

وي با بيان اينكه خانواده مصدوم توانايي پرداخت كامل هزينه عمل او را ندارند، اظهار كرد: با اين حال درصدديم تا با همكاري شهرداري و ديگر مسئولان، هزينه‌هاي درمان اين كودك را به حداقل برسانيم.

 

 

وي با اشاره به وحشت مردم از حادثه رخ داده در نجف‌آباد گفت: چند هفته پيش نيز سگ ولگردي به يكي از كارگران شهرداري نجف آباد حمله كرد كه نتيجه آزمايش‌ها‌ي فرد مصدوم مثبت بود.

ایرنا

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

دیدم دختر زیبایی است به خانه ام بردم و .. / رفتن دختر جوان به پارتی همه چیز را خراب کرد!

با شنیدن حرف های فرزندم فهمیدم همسرم با او ارتباط پنهانی دارد و حتی .. !+ عکس

اقدام کثیف مرد « نصاب ماهواره » با خانم جوان تهرانسری / آیا او را اعدام می کنند؟ + عکس

ناگهان در اتاق خواب تجاوز پسرجوان به خواهرم را دیدم! / مهناز به محض دیدن من..+ عکس

 

اخبار پیشنهادی پر بیننده:

«عارف لرستانی» قربانی «در حاشیه‌» +عکس

بعد از کشاندن زن جوان به بیابان به او گفتم شوهرت هم با زنم من بوده و .. + عکس

مدیر شرکتم فیلم های تجاوزش به من را به خواستگارم نشان داد و ..

وقتی آن مرد را در رختخواب زنم دیدم من هم به فکر پلیدی افتادم! + عکس

مصدوم بيمارستان حادثه الزهرا اصفهان درمان ولگرد هماهنگي شهرداري نتيجه انتقال اشاره بهداشت فاطمه اميرآباد جريان نجف‌آباد شهرستان سگ‌هاي فرزندم دبستاني