برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون جزء چند کشور برتر از لحاظ موشکی هستیم به همین دلیل دشمن نمی‌تواند به کشور حمله کند.

مازندمجلس: علاءالدین بروجردی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر کشورهای همسایه اعم از افغانستان، بحرین، سوریه، یمن، عراق و غیره دچار بحرانند امنیت ‌ایران نعمت بزرگی برای مردم است.
وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که نگذارید دشمنان به مرزها نزدیک شوند، اکنون از امنیت خوبی در کشور برخوردار هستیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که آموزش مراحل انتحاری را می‌بینند به کشور خود بازمی‌گردند، تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد شکست تکفیری‌ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه اگر مانند عرصه نظامی این باور را تقویت کنیم که "ما می‌توانیم"، قطعاً در زمینه‌های دیگر هم موفق خواهیم شد، عنوان کرد: اکنون جزء چند کشور برتر از لحاظ موشکی هستیم به همین دلیل دشمن نمی‌تواند به کشور حمله کند.
بروجردی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات در پیش، باید دقت کرد فتنه دیگری را دشمن بر نظام تحمیل نکند که شاهد انتخاب دولت انقلابی برای حل مشکلات باشیم.
اینکه امنیت هستیم نزدیک خواهیم اکنون نمی‌تواند موشکی کمیسیون بروجردی