برگزیده ها
سربازی که از عکس های دختر 14 ساله سوء استفاده می کرد!

مازندمجلس: این مجرم با اغفال دختربچه 14 ساله و به دست آوردن عکس های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از او بود از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه دختر14ساله‌ای که قربانی هوس‌های یک سرباز شده بود، گفت: این مجرم با اغفال دختربچه 14 ساله و به دست آوردن عکس های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از او بود از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

 

سرهنگ محمد‌مهدی کاکوان افزود: فردی با مراجعه به پلیس ضمن ارائه شکایت خود، اذعان داشت‌ فردی با اغفال دختر 14 ساله‌ام با گرفتن عکس‌های شخصی وی، اقدام به تهیه تصاویری مستهجن از وی کرده و ضمن تحت تاثیر قرار دادن زندگی‌ام، کار را به جایی رسانده که حتی دخترم حاضر به همکاری برای پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال از حساب بنده به فرد شیاد شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برای پی جویی موضوع نیاز به حضور دخترشاکی ضروری بود پس از کسب مجوزهای قضایی با انجام اقدامات روانشناسانه و اعتماد‌سازی لازم، دختر شاکی اطمینان نمود که همکاری وی با پلیس مشکل ساز نبوده و به نفع وی خواهد بود.

سرهنگ کاکوان افزود: پس از تحقیقات کامل و جامع از وی روشن شد متهم فردی 26 ساله است که سرباز یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بوده و با اغفال دختر و تهیه تصاویری از وی درحال سوء استفاده و اخاذی از این دختربچه است و تاکنون مبلغ 400 میلیون ریال وجه نقد و طلا از وی اخاذی کرده و مجددأ درخواست‌های دیگری از وی دارد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اضافه کرد: به دلیل حساسیت موضوع اکیپ مجربی از این پلیس برای دستگیری متهم اعزام و با دستگیری، ادله جرم الکترونیکی وی کشف و ضبط شد و با اعتراف نامبرده مشخص شد متهم با افراد دیگری نیز چنین ارتباط و اقدامی را انجام داده است.

سرهنگ کاکوان اضافه کرد: این فرد انگیزه خود را از ارتکاب به چنین اعمالی کسب مال اعلام کرد که درنهایت با صدور قرار قانونی لازم متهم به زندان اوین اعزام شد.

وی تاکید کرد: حتما والدین بر فعالیت سایبری فرزندان خود نظارت داشته باشند و آموزش‌ های لازم را به آنها ارائه دهند که در این فضا چگونه رفتار کنند.

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه به شهروندان هشدار داد که به فرزندانتان بگویید هیچ گاه اطلاعات شخصی خود را برای کسی بازگو نکنند و اطلاعات مهم شخصیشان را از جمله تصاویر خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند یا برای کسی ارسال نکنند.

سرهنگ کاکوان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.CyberPolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی آن را ثبت کنند.

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

دیدم دختر زیبایی است به خانه ام بردم و .. / رفتن دختر جوان به پارتی همه چیز را خراب کرد!

با شنیدن حرف های فرزندم فهمیدم همسرم با او ارتباط پنهانی دارد و حتی .. !+ عکس

اقدام کثیف مرد « نصاب ماهواره » با خانم جوان تهرانسری / آیا او را اعدام می کنند؟ + عکس

ناگهان در اتاق خواب تجاوز پسرجوان به خواهرم را دیدم! / مهناز به محض دیدن من..+ عکس

 

اخبار پیشنهادی پر بیننده:

مدیر شرکتم فیلم های تجاوزش به من را به خواستگارم نشان داد و ..

بعد از کشاندن زن جوان به بیابان به او گفتم شوهرت هم با زنم من بوده و .. + عکس

«عارف لرستانی» قربانی «در حاشیه‌» +عکس

وقتی آن مرد را در رختخواب زنم دیدم من هم به فکر پلیدی افتادم! + عکس

تهران کاکوان اخاذی افزود سرهنگ اغفال استفاده دیگری دستگیری اضافه اعزام نکنند اطلاعات ارتباط تصاویری سرباز قربانی اینکه دختربچه ارائه میلیون همکاری موضوع