برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانال تلگرامی خود نوشته که صداوسیما ماموریت یافته برای ردصلاحیت احتمالی روحانی زمینه‌سازی کند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی رجایی نوشته است:
سلام به دوستان
امشب که خبرها و گزارشهای آخر برنامه خبری بیست وسی شبکه دوم سیما را می دیدم، یقین کردم که صدا وسیما در مخالفت با دکتر روحانی، ماموریت یافته برای رد صلاحیت احتمالی وی با پخش چنین برنامه هایی در جامعه، زمینه سازی کند.
در ابن قسمت از خبر، روال این بود که گزارشگر عکس‎هایی را به مصاحبه شونده ها نشان می داد و از آنها می خواست بگویند اگرجای شورای نگهبان بودند، صلاحیت صاحبان این عکس ها را تایید می کردند یا نه ؟ و در ادامه با شنیدن پاسخ رد یا تایید می پرسید چرا؟
درآخر گزارش، که گزارشگر به سوال شونده که جوانی حدودا سی ساله یا کمتر می نمود، عکسی را نشان داد و همان سوال را از او پرسید. مصاحبه شونده با لحن جدی و معترضانه ای گفت: او را رد صلاحیت می کردم! وقتی مجری پرسید چرا؟ گفت چون به وعده هایش عمل نکرده است!!
درمیان این همه ثبت نام کننده با توجه به اینکه کسی وعده ای نداده و اگر داده زمان تحققش نرسیده؛ لذا جز دکتر روحانی چه کسی می تواند مصداق این پاسخ باشد؟!! به رغم این مخالفت‎ها  اگر روحانی دراین انتخابات حضور داشته باشد _که انشالله چنین خواهدبود،_ اطمینان دارم با رایی بسیار معنادار رقیب نزدیک و سایر رقبای خود را پشت سر خواهد گذاشت.
پیش بینی من این است اگر اتفاق خاصی! نیفتد دوقطبی سال 76 ناطق، خاتمی این بار برای رییسی، روحانی تکرار و روحانی انشالله برنده این رقابت خواهدبود.
27213

روحانی صلاحیت شونده پرسید انشالله خواهدبود مصاحبه گزارش برنامه تایید