برگزیده ها
نامزدی جهانگیری به معنی عدم اطمینان روحانی از خود/پدیده کاندیدای پوششی عجیب و بی‌سابقه است

مازندمجلس: مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه شکل‌گیری پدیده‌ای بنام کاندیدای پوششی مقداری عجیب است و خیلی با روال سال‌های قبل همخوانی ندارد، گفت: روحانی از خودش مطمئن نیست و احساس می‌کند اگر مورد انتقاد رقبا قرار گیرد دچار ضعف خواهد شد.

مازندمجلس:، دوشنبه شب در مناظره‌ای با محمدعلی وکیلی نماینده فراکسیون امید که در برنامه جهان‌آرا برگزار شد اظهار داشت: اینکه آیا در ایران ما ظرفیت این را داریم که اشخاص لزوما در بستر احزاب ورود کنند اما و اگر دارد.

وی با بیان اینکه یک نوع حزب‌گریزی وجود دارد که مقوله‌ای معمول در فضای سیاسی ایران است، گفت: جناح‌ها هنوز تصبیت نشده‌اند. مثلا احمدی‌نژاد دوره‌ای با اسم اصولگرایی روی کار می‌آید، بعدها می‌گوید من اصولگرا نیستم؛ یا روحانی که عقبه اصلاح‌طلبی ندارد.

موسوی با تاکید بر اینکه شکل‌گیری پدیده‌ای بنام کاندیدای پوششی مقداری عجیب است و خیلی با روال سال‌های قبل همخوانی ندارد، تصریح کرد: این مدل خیلی سابقه متعارفی ندارد و یک بخشی از آن برمی‌گردد به عدم توانایی روحانی در اقناع مردم نسبت به عملکرد خودش.

وی افزود: ما در دوره‌های گذشته داشتیم که رئیس‌جمهورهای مستقر رقبای زیادی داشتند. مثلا آقای خاتمی 8-9 کاندیدا در مقابلش بود. یا سال 88 آقای احمدی‌نژاد در برابر سه کاندیدا بود.

مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: به‌ نظر می‌رسد این دوره آقای روحانی از خودش مطمئن نیست و احساس می‌کند اگر مورد انتقاد رقبا قرار گیرد دچار ضعف خواهد شد که کاندیدای پوششی برای رفع این مساله است.

موسوی با بیان اینکه سوال می‌شود که آیا آقای جهانگیری برای رقابت تمام عیار وارد صحنه شده است؟، اظهار داشت: حضور جهانگیری نمایشی است و برای دفاع از روحانی آمده که این خوب نیست و نشان ضعف رئیس‌جمهور تلقی می‌شود.

ادامه دارد...

روحانی اینکه موسوی خبرگزاری ندارد پوششی کاندیدای جهانگیری احمدی‌نژاد کاندیدا ادامه احزاب برنامه جهان‌آرا مدیرعامل اظهار