برگزیده ها
مازندمجلس: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مستنداتی درباره احتمال آلوده بودن گوشت‌های وارداتی از برزیل به کمیسیون ارائه شده است.

علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مطالب منتشر شده درباره احتمال  آلوده بودن گوشت‌های وارداتی از کشور برزیل در فضای مجازی، اظهار داشت: در جلسه فردا (سه‌شنبه 29 فروردین) کمیسیون بهداشت، با توجه به حساسیت به وجود آمده، آن  را به صورت ویژه بررسی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مستنداتی درباره احتمال آلوده بودن گوشت‌های وارداتی از برزیل به کمیسیون ارائه شده که در حال مطالعه آنها هستم.

پیش از این نیز محمدامین نعیمی‌فرد سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس به تسنیم گفته بود که موضوع گوشت‌های آلوده وارداتی از کشور برزیل را در کمیسیون بهداشت مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه با حضور مسئولان سازمان غذا و دارو و همچنین مسئولانی از وزارت بهداشت بررسی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته مطالبی در فضای مجازی درباره آلوده بودن گوشت‌های وارداتی از کشور برزیل مطرح شد که علیرغم تکذیب این موضوع از سوی وزارت بهداشت، اما سفارت ایران در برزیل این موضوع را تاکنون تکذیب نکرده است.
کمیسیون بهداشت گوشت‌های برزیل آلوده درباره وارداتی تسنیم موضوع احتمال ارائه وزارت تکذیب مجازی مستنداتی بررسی می‌کنیم