برگزیده ها
فرجام شوم دختر فراری / پدر پریسا از ماجرای پرونده هولناک دخترش پرده برداشت!

مازندمجلس: دو پسر جوان که به اتهام تعرض به دختر 13 ساله بازداشت شده بودند، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، بیستم آبان سال گذشته دختر نوجوانی به نام پریسا همراه پدرش با مراجعه به اداره آگاهی، از ماجرای پرونده هولناکی پرده برداشت و به مأموران گفت: «از حدود یک ماه قبل که به خاطر جدایی پدر و مادرم در خانه دایی‌ام زندگی می‌‌کردم، در این مدت خیلی افسرده بودم و با هیچ کس رابطه‌ای نداشتم تا اینکه یک روز در مسیر بازگشت از مدرسه، با پسر جوانی به نام «رامین» آشنا شدم. او خیلی خوب حرف می‌زد و احساس می‌کردم با حرف‌هایش آرام می‌شوم. کم کم ارتباط‌مان نزدیک‌تر شد تا اینکه یک روز دایی و مادرم اتفاقی من و رامین را در پارک نزدیک خانه دایی‌ام دیدند. از ترس واکنش آنها و اینکه بلایی سرم بیاید، از دست آنها فرار کردم. نمی‌دانستم چکار کنم و روی برگشت به خانه هم نداشتم. در این دو ماه، سرگردان خیابان‌ها بودم که رامین هم دیگر جواب تلفنم را نداد و فراری شد. هوا تاریک و سرد بود و نمی‌دانستم چه کنم.

 

خیلی اتفاقی یکی از دوستان رامین را پیدا کردم و او مرا به خانه‌شان برد و در پشت بام‌شان پنهان شدم. اما ساعاتی بعد او سراغ من آمد و با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. همه چیزم را باخته بودم. چند روزی همان‌جا بودم که سر و کله رامین پیدا شد. فکر می‌کردم او مرا دوست دارد و کمکم می‌کند و با او به خانه‌اش رفتم. اما او هم با وعده‌های دروغین آزارم داد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه عموی رامین که دایی‌ام را می‌شناخت، از ماجرا مطلع شد و دایی‌ام به خانه رامین آمد و مرا به خانه برد. من ناخواسته در دام این دو شیطان‌صفت افتادم و حالا از آنها شکایت دارم. پس از این شکایت، «رامین» و «سعید» دستگیر شدند و صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری انتقال یافته و به صورت غیرعلنی محاکمه شدند. قاضی حسین اصغرزاده درباره این پرونده گفت: دو متهم در جلسات بازجویی و دادگاه منکر تجاوز به شاکی پرونده شدند و ادعا کردند که این دختر با میل خودش به خانه آنها رفته است. براساس این گزارش، پس از اظهارات دختر نوجوان و متهمان پرونده، قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره این پرونده صادر کنند.

ایران

110

رامین پرونده اینکه دایی‌ام می‌کردم اتفاقی شکایت درباره دادگاه نمی‌دانستم نداشتم ماجرای پریسا برداشت گزارش مادرم فراری