برگزیده ها
مازندمجلس: شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با انتشار فایلی ویدیوئی در سالگرد روز اسیر فلسطینی، خطاب به اسرای دربند زندان‌های صهیونیستی اعلام کرد که زمان تحقق وعده این گردان‌ها نزدیک است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این فایل ویدیوئی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با عنوان "وعده نزدیک شده است"، اظهارات خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس پخش می‌شود که در آن تاکید کرده حماس اسرا را در زندان‌ها رها نخواهد کرد و برای آزادی آنها تلاش خواهد کرد.

گردان‌های قسام با تاکید بر این که درهای زندان‌های صهیونیستی شکسته خواهد و قید و بند اسارت از دست‌های آنها بازخواهد شد، تاکید کرد: آزادی اسرا، تصمیم و دینی بر گردن ماست و این مسأله دیر یا زود محقق خواهد شد و ما به حول و قوه الهی، از سعه صدر بیشتر و اراد‌ه‌ای قوی‌تر برخورداریم.

ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های قسام خاطر نشان کرد که این گردان‌ها نبرد اسرا با رژیم صهیونیستی و اعتصاب غذا و مبارزات آنها برای احقاق حقوقشان و توقف حملات اداره زندان‌های صهیونیستی را از نزدیک دنبال می‌کند و این نبرد بخشی از نبرد بزرگی است که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و در رأس آنها، گردان‌های قسام در تمامی جبهه‌ها و برای تحقق آزادی ملت و سرزمین و مقدسات فلسطین و نیز آزادی اسرا وارد آن شده‌اند.

وی افزود: شهدای قهرمان و رهبران بزرگی در این راه قدم برداشته‌اند که شهید مازن فقها آخرین نفر از آنها نبود. این نبرد همچنان ادامه دارد و ما امیدواریم که به یاری خداوند، پیروزی در نهایت از آن ملت و اسرا و مقاومت فلسطین است.

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام با تجدید عهد و پیمان با تمامی اسرای در بند زندان‌های صهیونیستی، تاکید کرد که آزادی تمامی اسیرا و دلاوردمردان در راس اولویت‌ها و تعهدات قسام قرار دارد و این گردان‌ها تا آزادی تمامی اسرا از این هدف خود دست برنخواهد داشت.

وی افزود: اسرا در میان ما حاضر هستند و با وجود تمامی درد و رنج‌ها و تمامی توطئه‌های طراحی شده علیه ملت و مقاومت فلسطین و برنامه‌های سنگین مقاومت، مسأله آنها در راس اولویت‌ها و در کانون توجه ما قرار دارد.

ابو عبیده خطاب به اسرای فلسطینی تاکید کرد: پشت شما مردانی هستند که تا زمانی که شما در قید و بند هستید و از اقدامات ظالمانه اداره زندان‌های صهیونیستی رنج می‌برید، آرام نخواهند گرفت.

در همین حال، گروهان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که از هیچ تلاش و کوششی برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های اسرائیلی دریغ نخواهد کرد.

گروهان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که مسأله اسرای فلسطینی در سرلوحه برنامه‌هایش قرار دارد و مبارزان آن بی‌وقفه به تلاش‌های خود در راستای آزادی اسرا ادامه می‌دهند.

در این بیانیه آمده است: ما با فرزندان ملت فلسطین و امت های عربی و اسلامی عهد و پیمان می‌بندیم که به راه مبارزه و مقاومت تا زمان آزادی کامل سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست ادامه خواهیم داد.
آزادی فلسطین مقاومت تمامی گردان‌های تاکید صهیونیستی زندان‌های اسرای اسلامی نزدیک فلسطینی نظامی مسأله ادامه گردان‌ها افزود سرزمین اولویت‌ها گروهان‌های پیمان نخواهد اعلام ویدیوئی عبیده سخنگوی بزرگی اداره قهرمان