برگزیده ها

مازندمجلس: روزنامه شهروند در یادداشتی با اشاره به اعتراضاتی که به تعداد زیادثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری می شود، نوشت:آیا اختلاس‌های میلیاردی وهن نظام است یا آمدن آن جوانمرد کرمانشاهی به ستاد انتخابات کشور؟

مازندمجلس: در این یادداشت آمده است: آن جوان پس از ثبت‌نام گفت من می‌دانم رئیس‌جمهور نمی‌شوم، اما آمده‌ام صدای محیط‌زیست را بلند کنم و بگویم رئیس‌جمهور آینده هرکس می‌شود فکری به حال محیط‌زیست کند. او در فرازی دیگر می‌گوید جوانان باید کار کنند تا بیکار نشوند بیکاری مسأله نیست، کار مسأله اصلی است.
آیا حرف آن سیاستمداری که می‌گوید به هر نفر ٥٠٠هزار تومان یارانه می‌دهم وهن نظام است یا آن جوانی که می‌گوید اگر رئیس‌جمهور شوم هاشمی را وزیر بهداشت می‌کنم و یا معاون اولش می‌کنم یا آن مردی که می‌گوید اگر رئیس‌جمهور شوم ظریف را وزیر امورخارجه می‌کنم. آیا حرف آن سیاستمداری که شعار می‌دهد ظرف یک‌سال درآمد دولت را دو برابر می‌کنم وهن نظام است یا آن نوجوان پس از ثبت‌نام می‌گوید برنامه‌ای برای ریاست‌جمهوری ندارم فقط آمده‌ام بگویم هستم مرا ببینید.
پدیده شیرین این انتخابات حضور مردمی است که دیده نمی‌شوند و این‌گونه صدایشان را بلند می‌کنند بسیار لطیف و صادقانه نه با طلبکاری، دروغ و ریا. راستی حماسه‌های جهادی رونق و تولید و عدالت و عظمت چگونه یک‌شبه فرو ریخت و تبدیل به شیون و عزا و بیکاری شد آیا آنهایی که تا سال ٩٢ می‌گفتند ما جهان را فتح می‌کنیم ما همه دنیا را مدیریت می‌کنیم و هر روز گزارش پیشرفت‌های نجومی می‌دادند و ایران را تنها بهشت روی زمین نام می‌بردند امروز نتیجه کارشان کجاست؟ وهن نظام را باید در حرف‌ها و وعده‌های دروغ جست‌وجو کرد نه حضور چند شهروند دست و پا کوتاه از همه جا. راستی نتایج معجزه هزاره سوم کجا رفت؟ آیا آن معجزه وهن نظام نبود؟
می‌گوید می‌کنم رئیس‌جمهور سیاستمداری راستی می‌کنیم معجزه مسأله یارانه آمده‌ام ثبت‌نام محیط‌زیست بگویم گزارش بیکاری