برگزیده ها

مازندمجلس: آصفری با تاکید بر اینکه جمنا در دقیقه نود یک کاندیدای واحد معرفی خواهد کرد با تکذیب خبر اجماع نیروهای انقلاب بر روی قالیباف در واکنش نسبت به آرای بیشتر وی در نظرسنجی‌ها گفت: این نظرسنجی‌ها بیشتر جنبه نظرسازی دارد.

مازندمجلس: آصفری با تاکید بر اینکه جمنا در دقیقه نودیک کاندیدای واحد معرفی خواهد کرد با تکذیب خبر اجماع نیروهای انقلاب بر رویقالیباف در واکنش نسبت به آرای بیشتر وی در نظرسنجی‌ها گفت: این نظرسنجی‌ها بیشترجنبه نظرسازی دارد.

محمدحسن آصفری عضوستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیدر رابطه با بیان علل ورود برخی از اعضایجمنا به‌ طور مستقل در عرصه انتخابات و عدم پایبندی آنها به تعهدی که نسبت به اینجبهه در جهت حفظ وحدت بین اصولگرایان داشتند اظهار کرد: تمام این عزیزانی که واردعرصه انتخابات شده‌اند جزء جبهه نیروهای انقلاب هستند اما مطمئنا در زمان خودشجریان نیروهای انقلاب به کاندیدای واحد خواهد رسید.

وی افزود: اگر برخیاز اعضای جمنا برای حضور در عرصه انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند به منزله این نیست که تاآخر خواهند ماند و صددرصد نیروهای انقلاب در دقیقه نود برای معرفی کاندیدای واحد بهاجماع خواهند رسید بنابراین برخی آقایان برای ورود به صحنه رقابت انتخاباتی ثبت‌نامکرده‌اند تا در مناظرات به نیروهای انقلاب کمک کرده و موارد مختلف را مورد تحلیل وبررسی قرار بدهند و مردم را آگاه کنند.

این فعال سیاسی اصولگرادر پاسخ به اینکه ممکن است از بین رئیسی و قالیباف یکی به نفع دیگری کنار برود،تصریح کرد: بدون تردید کاندیدای انتخاباتی جریان انقلاب یک نفر خواهد بود و هر کدام از آقایانی کهبرای ورود به عرصه انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند در مرحله نهایی به نفع این فرد کنارخواهند رفت.

این عضو جمنا در مورد انتشار اخباری مبنی بر به اجماع رسیدنجمنا بر روی قالیباف به عنوان کاندیدای واحد این جبهه تاکید کرد: خیر چنین خبریتایید نمی‌شود البته آقای قالیباف هم جزء مجموعه بوده که مورد تایید جمنا قرارگرفته است ولی مطمئنا نیروهای جبهه انقلاب یک نفر بیشتر برای انتخابات معرفی نخواهندکرد.

وی در پاسخ به اینکه بین رئیسی و قالیباف کدامیک شانس بیشتری برای حضور در صحنه انتخابات در قالب کاندیدای واحد جمنا را دارد خاطر نشان کرد: انتخابات موج است و پیش‌بینی در مورد نتیجه آن نیازبه گذر زمان دارد بنابراین ما باید کمی جلوتر برویم تا بتوانیم اظهارنظر کنیم البتهاین نظرسنجی‌هایی که در شرایط کنونی انجام می‌شود هیچ‌کدام پایه و اساسی ندارد که بتوانبر اساس آنها اظهارنظر کرد ضمن‌اینکه این نظرسنجی‌ها بیشتر جنبه نظرسازی دارد بههمین دلیل باید منتظر بمانیم تا با گذشت زمان واقعیت‌ها روشن‌تر شده و مشخص ‌شودکه کدام یک از این آقایان از اقبال مردمی بالاتری برخوردار است.

انقلاب کاندیدای نیروهای انتخابات قالیباف معرفی نظرسنجی‌ها اینکه بیشتر دقیقه نهایی بنابراین خواهند آقایان انتخاباتی اظهارنظر کرده‌اند رئیسی مطمئنا آصفری تاکید نظرسازی مردمی اجماع عنوان ثبت‌نام