برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: مقرر شده تکلیف اراضی و زمین های موجود در منطقه "تلو" هر چه سریع تر مشخص شود.

مازندمجلس: سالاریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد سالاری در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه شورای شهر در اواخر سال گذشته در رابطه با شفاف سازی نحوه محاسبه و فرم های عوارض مطرح و قرار بود اجرایی شود. 
وی افزود: با وجود اینکه تاکید شده بود این مصوبه باید از اسفندماه اجرایی شود، اما تاکنون شاهد اجرای آن نیستیم. 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعیین تکلیف املاک و اراضی منطقه "تلو" شد و تصریح کرد: در رابطه با تعیین و تکلیف اراضی منطقه تلو، جلساتی با برخی نهادهای درگیر برگزار شده و تصمیم گیری در رابطه با این املاک باید با سایر دستگاه ها صورت گیرد. 
سالاری تاکید کرد: لازم است جلسه مشترکی با حضور نمایندگان شورا و شهرداری و همچنین سایر نهادهای درگیر برگزار شده و بحث زمین های معوض این املاک نیز مشخص شود. 
وی با انتقاد از رویکردهای تخریبی برخی گروه ها و نهادها در آستانه انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: اکنون شاهد هستیم که برخی گروه ها و نهادها در آستانه انتخابات رویکردهای تخریبی اتخاذ کرده اند و فضای تخریبی و بداخلاقی های سازمان یافته را شاهد هستیم. 
تخریبی شورای املاک منطقه رابطه انتخابات آستانه نهادها درگیر نهادهای اراضی هستیم تکلیف رویکردهای برگزار مصوبه تهران اسلامی سالاری اجرایی تاکید تعیین