برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود مراکز بهاران درمحلات امنیت مردم را مختل کرده که لزوم توجه به این مسئله ضروری است.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، الهه راستگو در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ارتش و تقدیر از عملکرد این دلیر مردان در پاسداری از مرزها و برقراری امنیت در کشور با تاکید برلزوم برقراری عدالت در شهر اظهار داشت: اگرچه بارها درخصوص این موضوع و ضرورت برخورداری تمامی مناطق از امکانات و بودجه موردنیاز برای حل مسائل و چالش های آن منطقه صحبت شده اما متاسفانه بازدید از مناطق جنوبی بیانگر آنست که آنگونه که باید به این مهم توجه نشده است.
وی نمونه ای از عدم توجه به عدالت در شهر را کمبود فضاهای ورزشی و سهم اندک مناطق کم برخوردار از سرانه فضای سبز عنوان کرد و گفت: این در حالی است که جمعیت مناطق جنوبی بیش از دیگر مناطق گزارش شده است.
رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهرتهران  از گرمخانه های همجوار  یا درون محلات مسکونی به عنوان نمونه ای از مشکلات شهروندان در منطقه مسعودیه یاد کرد و افزود: اگرچه در سالی که گذشت به کمک مددسراها و گرمخانه ها افراد کارتن خواب و بی سرپناه کمتری دچار آسیب جدی شدند و از این منظر لزوم قدردانی از مدیدیت شهری ضروری است اما ترک صبحگاهی مددسرا و حضور درمحلات و مناطق مسکونی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نموده که حل آن باید هرچه سریع تردر دستورکارقرارگیرد.
راستگو با بیان اینکه حضور افراد مسئله دار و مشکل دار در محلات مشکلات امنیتی را برای زنان و فرزندان این منطقه ایجادنموده تاکید کرد: لزوم جابه جایی گرمخانه ها و خروج آنها از شهر ضروری است و لازم است شهرداری تهران درمکانیابی گرمخانه هایی که پذیرای افراد غیر محلی و مسئله دار هستند دقت لازم وکافی را داشته باشد.
وی افزود: این مسئله تنها منحصر به محله مسعودیه نیست چراکه وجود بهاران در محله یاخچی آباد نیز امنیت مردم را مختل نموده است.
عضو شورای شهر تهران همچنین به مسئه حرمت و حریم در شهرسازی ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور شبانه برخی افراد غیر کارتن خواب و درقالب مسافر نیز در محلات باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مشکلات ناشی از این موضوع نیز از سوی شهروندان بارها گزارش شده است. 
مناطق گرمخانه افراد محلات مشکلات شهروندان منطقه مسئله راستگو تهران گزارش امنیت شورای افزود مسعودیه کارتن چراکه نموده ضروری اسلامی عنوان بارها اگرچه عدالت تاکید موضوع بهاران برقراری نمونه جنوبی مسکونی