برگزیده ها
نوبخت: قطع تلگرام صوتی خارج از دولت انجام شد

مازندمجلس: سیاست > دولت - ایسنا نوشت: سخنگوی دولت اعلام کرد که قطع تلگرام صوتی خارج از دولت انجام شد و مسئولیتش به عهده دوستانی است که تشخیص دادند این کار را انجام دهند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به شرح مجموعه کمک‎هاي دولت به خانواده‎هاي تحت پوشش کميته امداد، بازنشستگان و سيل زدگان پرداخت. 

اهم اظهارات سخنگوی دولت را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

*برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در خانوارهای یک نفره ۹۵ هزار تومان، دونفره ۱۸۹ هزار تومان، سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، چهارنفره ۳۳۷ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳۶۵ هزار تومان نقدی علاوه بر یارانه ماهانه در ۲۶ فروردین به این خانوارها پرداخت شد.

* برای افزایش حقوق بازنشستگان جهت همسان‌سازی برای نزدیک شدن به عدالت، در سال جاری بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص صورت گرفت که صندوق‌های بازنشستگی از همین ماه اقدام می‌کنند.

*تا ۲۱ فروردین ۲۴ هزار و ۷۳۱ بنگاه ۱۷ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

*با توجه به رخداد غم انگیز و ناراحت کننده وقوع سیل در چهار استان کشور در جلسه هیات دولت ضمن استماع گزارش نماینده ویژه رییس جمهوری که به این استان ها سفر کرده بود، تصمیم گرفته شد سازمان برنامه و بودجه بتواند از همه ظرفیت های قانونی سال گذشته که برای استفاده از اعتبارات حوادث غیرمترقبه وجود داشت و استفاده نشده برای امسال استفاده کند.

* امیدواریم گزارش های نهایی که واصل می شود اعتبارات تکمیلی نیز برای چهار استان اختصاص داده شود.

اين خبر کامل مي‌شود....

27212

تومان گزارش استان استفاده اعتبارات اختصاص میلیارد فروردین امداد بازنشستگان پرداخت نوبخت