برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش شورای شهر از حادثه پلاسکو تنها دانشگاهی است و جامعیت کافی ندارد.

مازندمجلس: تندگویانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد مهدی تندگویان در جلسه امروز شورای شهر تهران در رابطه با گزارش حقوقی و فنی حادثه پلاسکو گفت: مدل ارائه گزارش علمی در رابطه با حادثه پلاسکو مطلوب است اما باید نتیجه حادثه به مردم اطلاع داده شود. 
وی افزود: کمیته تخصصی شورای شهر در رابطه با موضوع مدیریت بحران توضیحات کافی ارائه نکرده است. 
عضو شورای شهر تهران در خصوص راه اندازی اتاق فکر در حادثه پلاسکو اظهارکرد: افرادی که زمان حادثه اعلام کردند که اتاق فکر راه اندازی کرده اند و این اتاق فکر مشخص کرده که در چه محلی باید تونل زده شود، اکنون توضیحاتی را ارائه دهد. 
تندگویان با بیان اینکه "در گزارش ملی پلاسکو و گزارش شورای شهر فقط تحقیقات علمی صورت گرفته است" گفت: حادثه پلاسکو چندین روز طول کشیده است اما در گزارش های ارائه شده تنها به یک گزارش دانشگاهی پرداخته شده و به جزئیات توجهی نشده است. 
وی تاکید کرد: توضیحاتی در رابطه با قبل از حادثه، حین حادثه و بعد از حادثه ارائه نشد و این ضعف گزارش است. 
عضو شورای شهر خواستار راه اندازی یک کمیته حقیقت یاب برای بررسی زوایای حادثه پلاسکو شد و بیان کرد: باید کمیته ای بالا دستی تشکیل شود تا از طریق این کمیته به همه زوایای حادثه پرداخته شود. 
حادثه گزارش پلاسکو شورای ارائه کمیته رابطه اندازی توضیحاتی زوایای پرداخته تشکیل تهران حقیقت تندگویان