برگزیده ها
تمام انسان های آزاده و مسلمان علیه جنایت های روزافزون غرب و تکفیری ها اقدام عملی کنند

مازندمجلس: نمایندگان اعضای فراکسیون اهل سنت در بیانیه‌ای تاکید کردند: از تمام انسان های آزاده مسلمان واقعی و جامعه جهانی درخواست داریم که علیه جنایت های روزافزون غرب و تکفیری ها اقدام عملی کردند.

مازندمجلس:، احمد امیرآیادی عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان بیانیه فراکسیون اهل سنت را قرائت کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

متاسفانه بار دیگر تکفیری‌ها و جنایتکاران دست پرورده غرب با اقدامی جنایتکارانه وغیر انسانی و وحشیانه صدها نفر از کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم اهل تشیع سوریه را به خاک و خون کشیدند.

این در حالی است که پس از ماه ها تلاش برای نجات غیر نظامیان و کودکان و زنان توافقنامه ای برای خروج مردم بی دفاع شیعه از آن مناطق تنظیم شده بود. اما جنایتکاران تکفیری دست نشانده غرب این بار نیز همانند جنایت قبلی به زنان و کودکان گرسنه و بی دفاع هم رحم نکردند و با اقدام شیطانی ناجوانمردانه و غیر انسانی صدها نفر از مردم بی گناه از جمله کودکان و زنان فوعه و کفریا را در یک عملیات انتحاری مظلومانه به شهادت رساندند.

اینجانبان نمایندگان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن این جنایت غیرانسانی تروریست های تکفیری از تمام انسان های آزاده مسلمان واقعی و جامعه جهانی درخواست داریم که علیه جنایت های روزافزون غرب و تکفیری ها اقدام عملی نموده تا انشاالله هرچه سریع تر ریشه این فاسدان و جنایتکاران از خدا بی خبر خشک و نابود شود.

کودکان تکفیری جنایت اقدام فراکسیون جنایتکاران انسانی سوریه روزافزون آزاده مسلمان بیانیه انسان