برگزیده ها
تولید کارت حافظه دوربین پرسرعت و سازگار با ویدئوهای فوق دقیق

مازندمجلس: شرکت Adata موفق به تولید کارت حافظه‌های میکرو اس‌دی و اس‌دی جدیدی برای نصب بر روی دوربین‌ها شده که از سرعت عمل و توانایی خوبی برای ذخیره سازی ویدئوهای فوق دقیق برخوردارند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، امروزه دوربین‌های فیلم برداری از حسگرهای بزرگ وقدرتمندی برخوردارند که فایل‌های حجیمی با جزییات فراوان تولید می‌کنند و با افزایش محبوبیت فیلم‌برداری 4K حجم فایل های ویدئویی روز به روز بیشتر می شود.

لذا نیاز به تولید کارت‌های حافظه‌ای که از عملکرد سریع و قابلیت ذخیره سازی و انتقال مناسب داده‌ها برخوردار باشند، روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. Adata با شناسایی همین نیاز کارت های حافظه Premier One UHS-II و Premier UHS-I  را تولید کرده است.

برای تولید این کارت‌های حافظه از فناوری جدید 3D MLC NAND استفاده شده که تولید کارت‌های حافظه قدرتمند مذکور با ظرفیت های 128 و 256 گیگابایت را ممکن کرده است. سرعت ثبت اطلاعات برروی این کارت‌های حافظه 90 مگابایت در ثانیه است و قادر به ذخیره فایل‌های فوق دقیق 4K UHD و ویدئوهای 360 درجه است.

کارت‌های پیشرفته‌تر UHS-II با سرعت قرائت 290 مگابایت در ثانیه و سرعت ثبت 260 مگابایت در ثانیه بسیار مورد توجه خواهند بود. مدل میکرو اس دی این کارت حافظه هم به ترتیب از سرعت نگارش و قرائت 275 و 155 مگابایت در ثانیه برخوردار است. قیمت و زمان فروش این کارت‌های حافظه در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

 

حافظه تولید کارت‌های ثانیه مگابایت بیشتر قرائت Premier برخوردار ویدئوهای ذخیره فایل‌های