برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز هشتمین سمپوزیوم مجسمه سازی از اول اردیبهشت ماه خبر داد.

مازندمجلس:

علیزاده به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، عیسی علیزاده با بیان اینکه هشتمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران یکم تا بیست و چهارم اردیبهشتماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، گفت: این دوره از سمپوزیوم با حضور 14 هنرمند خارجی از 13 کشور جهان و با حضور 15 هنرمند ایرانی با محوریت متریال سنگ در برجمیلاد تهران برگزار خواهد شد.

وی باتاکید بر اینکه این هنرمندان از طریق فراخوانی که سال گذشته منتشر شد در این سمپوزیومثبت نام کردند، ادامه داد: بعد از ارائه طرح‌های‌ به دبیرخانه، از بین این طرح‌ها آثاررا انتخاب و معرفی کردیم.

علیزاده با اشاره به اینکه سمپوزیوم این دوره سه بخش بین‌المللی، داخلی و دانشجوییدارد، افزود: در این سمپوزیوم 14 هنرمند در بخش بین‌الملل ، 5 هنرمند در بخش هنرمندانحرفه‌ای و 10 هنرمند هم در بخش دانشجویی حضور دارند.

مدیرعاملسازمان زیباسازی شهر تهران در مورد بخش دانشجویی گفت: بخش دانشجویی معمولا به منظورکسب تجربه دانشجویان برگزار می‌شود و بار آموزشی دارد و عموما به صورت غیر رقابتی برگزارمی‌شود.

 

هنرمند سمپوزیوم تهران دانشجویی برگزار اینکه علیزاده هشتمین