برگزیده ها
سازمان ملی بهره وری ایران و مرکز آموزش مدیریت دولتی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

مازندمجلس: تهران- ایرنا- تفاهمنامه همکاری میان سازمان ملی بهره وری ایران و مرکز آموزش مدیریت دولتی با هدف ارتقای آموزش ها در زمینه بهره وری امضا شد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا از تارنمای سازمان ملی بهره وری ایران، «رویا طباطبایی یزدی» رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و «اسماعیل ملک اخلاق» رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی امروز (سه شنبه) این تفاهمنامه را امضا کردند که هدف آن همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و مشاوره تخصصی با در نظر گرفتن اولویت ها و توانایی دو طرف در زمینه داده ها، اطلاعات و نیروی انسانی متخصص است.
برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در زمینه بهره وری، بهره مندی 2 طرف از توانمندی های پژوهشی و آموزشی یکدیگر از قبیل بنیه علمی و کارشناسی، امکانات تخصصی، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات بین المللی و فضای فیزیکی و همچنین توسعه همکاری های مشترک ملی و بین المللی از موضوعات مورد نظر در این تفاهمنامه است.
انجام همکاری های مشترک در تربیت مدرسان بهره وری، همکاری مشترک برای اخذ و اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی و همچنین همکاری در برگزاری مشترک همایش ها، کارگاه های دانش افزایی و نشست های تخصصی از دیگر موضوعاتی است که در تفاهم نامه همکاری میان سازمان ملی بهره وری ایران و مرکز آموزش مدیریت دولتی در نظر گرفته شد.
این تفاهمنامه همچنین موضوعاتی مانند همکاری در زمینه تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی- پژوهشی برای افزایش بهره وری، همکاری درباره اولویت های تحقیقاتی 2 طرف با هدف هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک و ارایه خدمات مشاوره ای (تجارب موفق) در زمینه موضوع های مورد نیاز را شامل می شود.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، در این نشست با اشاره به نامگذاری سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» گفت: بیش از نیمی از بندهای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به موضوع بهره وری و مولفه های تاثیرگذار بر آن مانند دانش بنیانی، رقابت پذیری و نوآوری اختصاص دارد که همه این موارد با آموزش عجین است.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز گفت: بر اساس این تفاهمنامه می توان با درنظر گرفتن شعار سال و بازخوانی مفاد اسناد بالادستی چون برنامه ششم توسعه و در نظرگرفتن مباحث مرتبط با بهره وری و آموزش و با یک نگاه تلفیقی و ترکیبی، یک تقویم کاری تدوین کرد.
به گزارش ایرنا، پیش از این سازمان ملی بهره وری ایران توافقنامه های همکاری دیگری نیز با وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت صنعتی ایران، سازمان نقشه ‌برداری کشور، پژوهشکده مطالعات آینده دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، پارک فناوری پردیس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه یزد، دانشگاه فردوسی مشهد و... امضا کرده است.
در عرصه بین المللی نیز پارسال توافقنامه همکاری میان سازمان ملی بهره وری ایران و مرکز بهره وری کره جنوبی امضا شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**9132*1961* تنظیم: فرزانه سلامت بخش* انتشار: مریم مسعود

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**9132*1961* تنظیم: فرزانه سلامت بخش* انتشار: مریم مسعود

همکاری دانشگاه آموزش مشترک تفاهمنامه مدیریت اقتصادی زمینه آموزشی دولتی پژوهشی ایرنا انتشار همچنین المللی تخصصی صنعتی اقتصاد امیرکبیر کانال آگاهی اخبار https تنظیم فرزانه سلامت اقتصام irnaeco همراه IRNAeco تلگرام مانند برنامه برگزاری اولویت گرفتن گزارش مشاوره توسعه تربیت توافقنامه وزارت موضوع تحقیقاتی موضوعاتی پژوهشکده