برگزیده ها
سوالات ملی از وزیر کشور به هیات رئیسه مجلس ارسال شد

مازندمجلس: عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی سوالات نمایندگان بدون حضور وزیر کشور خبر داد و گفت: 4 سوال ملی برای بررسی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شد.

مازندمجلس: به نقل از خانه ملت، سیدحمید رضا کاظمی با اشاره به نشست امروز (29 فروردین ماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی اظهار داشت: سوال برخی نمایندگان از وزیر کشور در دستور کار بود که رحمانی فضلی در نامه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل شرکت در کمیسیون مشترک با پاکستان امکان حضور در کمیسیون را ندارد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: 6 سوال از وزیر کشور در دستور بود و بدون حضور رحمانی فضلی سوالات مورد بررسی قرار گرفت، بر اساس تشخیص کمیسیون دو سوال ملی و 4 سوال دیگر منطقه ای تلقی شد و بر اساس تصمیم گیری ها، بررسی سوال محمودصادقی از وزیر کشور به زمان دیگر موکول شد.

وی در خصوص نحوه بررسی سوالات منطقه ای توضیح داد: برای حل و فصل سوالات منطقه ای، کمیسیون با نماینده مربوطه و وزیر پا در میانی می کند تا نظر نماینده با وعده های وزیر جلب شود در غیر اینصورت برای بررسی سوال در صحن علنی موضوع به هیات رئیسه ارسال می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: علاوه بر بررسی سوالات، لایحه هوای پاک نیز در کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت و نظرات به کمیسیون اصلی ارسال شد.

کمیسیون بررسی سوالات منطقه نماینده ارسال شوراها رئیسه اسلامی عنوان دستور داخلی رحمانی شورای