برگزیده ها
بیچاره دختر فراری وقتی به دو پسر جوان تهرانی پناه برد!

مازندمجلس: مرا به پشت‌بام خانه‌‌شان برد و به من گفت فقط در صورتی تو را پیش امیر خواهم برد که با من رابطه داشته باشی.

مازندمجلس

مرا به پشت‌بام خانه‌‌شان برد و به من گفت فقط در صورتی تو را پیش امیر خواهم برد که با من رابطه داشته باشی. سعی کردم مانع این کار شوم اما نشد و بهنام من را مورد آزار جنسی قرار داد و بعد از آن پیش امیر برد. امیر که می‌دانست من جایی برای رفتن ندارم مرا آزار میداد.

 

تجاوز و آزار و اذیت دختر فراری

تجاوز و آزار و اذیت دختر فراری ,دو پسر جوانی که متهم هستند از شرایط خانوادگی دختر نوجوانی سوءاستفاده کردند و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند، به ٩٩ ضربه شلاق، تبعید و ١٢٠ ساعت خدمت‌رسانی به عموم محکوم شدند.

 

رسیدگی به این پرونده در تاریخ٢٠ آبان‌ سال ٩٥ در پی مراجعه دختر ١٤ساله‌ای به نام فرشته همراه با مادرش به اداره آگاهی ١٠٢ پاسداران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرشته به مأموران گفت:

مدت‌ها پیش مادرم به دلیل اعتیاد پدرم از او جدا شد و من همراه با مادر و دایی‌هایم زندگی می‌کنم.


تقریبا یک سال پیش در راه مدرسه با پسری به نام امیر آشنا و با او دوست شدم تا کمی از مشکلات زندگی‌ام را فراموش کنم.

 

اول رابطه‌ پنهانی با امیر خیلی خوب بود اما پس از مدتی امیر مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد و گاهی از من می‌خواست به بهانه‌های مختلف از مادر و خاله‌ام پول بگیرم تا موتورش را تعمیر کند.


من هم مجبور می‌شدم به بهانه‌های مختلف از خانواده‌ام پول بگیرم و به امیر بدهم.

 

تجاوز و آزار و اذیت دختر فراری

پس از مدتی من با امیر دچار مشکل شدم و با او قهر کردم. یک روز هنگامی که با دوستانم به پارک رفته بودم مادر و دایی‌هایم مرا با دوستانم دیدند، خیلی ترسیده بودم نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم برای همین از ترس اینکه دایی‌هایم مرا نکشند فرار کردم.


نمی‌دانستم باید به کجا پناه ببرم تا اینکه تصمیم گرفتم به سراغ بهنام دوست امیر بروم و از او بخواهم مرا پیش امیر ببرد و از او بخواهم به من پناه بدهد یا با من ازدواج کند.

 

سراغ بهنام رفتم و موضوع را با او در میان گذاشتم. بهنام هم قبول کرد و مرا به پشت‌بام خانه‌‌شان برد و به من گفت فقط در صورتی تو را پیش امیر خواهم برد که با من رابطه داشته باشی.


سعی کردم مانع این کار شوم اما نشد و بهنام من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از آن من را پیش امیر برد.
وقتی امیر را دیدم موضوع فرارم را برایش گفتم و از او خواستم به من کمک کند.


امیر هم مرا به خانه‌اش برد.

امیر که می‌دانست من جایی برای رفتن ندارم و مجبور هستم کنار او بمانم مرا آزار داد

تقریبا پنج روز با امیر بودم تا اینکه مادر و دایی‌هایم از طریق عموی امیر که دوست قدیمی دایی‌ام بود، مرا پیدا کردند و به خانه برگرداندند.

 

مأموران پس از شکایت فرشته وارد عمل شدند و امیر و بهنام را بعد از بازداشت مورد بازجویی قرار دادند.
امیر در اداره آگاهی اعتراف کرد اما بهنام اتهام را قبول نکرد و گفت فرشته دروغ می‌گوید.

 

به‌این‌ترتیب با توجه به گفته‌های امیر و بهنام و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت فرشته، کیفرخواستی علیه متهم‌ها
صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده فرستاده شد و روز گذشته جلسه رسیدگی به آن به صورت غیرعلنی برگزار شد.

 

در پایان جلسه رسیدگی قاضی اصغرزاده گفت: متهم‌ها با وجود شواهد گوناگون و اقرار یکی از آنها در مرحله آگاهی در دادگاه منکر وقوع آزار و اذیت شدند و گفتند با فرشته فقط دوست بوده‌اند.

 

حکم دادگاه در پرونده تجاوز و آزار و اذیت دختر فراری

دادگاه نیز با توجه به دلایل موجود در پرونده و ادله شرعی اثباتی متهم‌ها را به ٩٩ ضربه شلاق و به دلیل اینکه اظهار ندامت نکردند و در تمام طول دادگاه تلاش داشتند از زیر بار مسئولیت خود فرار و دادگاه را گمراه کنند و با توجه به کم‌سن‌بودن فرشته و اینکه او به بلوغ فکری نرسیده است و نمی‌تواند غلط و درست را تشخیص بدهد امیر را به یک سال تبعید به شهرهای جنوبی و بهنام را به ١٢٠ ساعت خدمات عمومی در شهر تهران محکوم کرد.

 

اصغرزاده در تحلیل رفتار دختر نوجوان گفت: فرشته شرایط خانوادگی خوبی نداشت و در خانواده‌ای تحت تربیت خشک و به صورت غیرمعقول نگهداری شده و به‌همین‌خاطر در راه مدرسه هنگامی که امیر را دیده‌ است به او پناه برده و زمانی هم که در پارک با مادر و دایی‌اش روبه‌رو شده تصمیم به فرار گرفت و در دام این دو پسر جوان افتاد. او هنگامی که با امیر دوست شد چندین بار در مکان‌های مختلف مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

 

قاضی اصغرزاده ادامه داد: خانواده‌ها باید بیشتر مراقب دختربچه‌های خود باشند مخصوصا خانوادهایی که فرزندشان بین ١٢ تا ١٧ساله هستند به دلیل اینکه این سن بسیار حساس است و باید در این سن آنها را مورد آموزش‌های درست قرار داد تا تصمیمات درستی برای زندگی‌‌شان بگیرند.

شرق

110

بهنام فرشته اینکه پرونده دادگاه دایی‌هایم اصغرزاده مختلف رسیدگی هنگامی آگاهی بخواهم موضوع تصمیم خواهم دوستانم نمی‌دانستم شکایت موجود پشت‌بام متهم‌ها تهران خانه‌‌شان صورتی رابطه مجبور  تجاوز همراه شرایط محکوم دادند تبعید اداره فراری می‌دانست بگیرم بهانه‌های مدرسه ندارم خانوادگی