برگزیده ها
جلوگیری مدیران دانشگاه علم‌وصنعت از اعطای مجوز به برنامه‌های انتخاباتی/ مسئولان دانشگاه از این فضای رخوت‌آلوده بیشترین بهره را می‌برند

مازندمجلس: بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌وصنعت اعلام کرد: علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر وجود فضای سیاسی در دانشگاه‌ها معاونت فرهنگی دانشگاه علم‌وصنعت از اعطای مجوز برگزاری مراسم در هفته‌های منتهی به انتخابات جلوگیری کرده‌است.

مازندمجلس:، بسیج دانشجویى دانشگاه علم و صنعت طی بیانیه‌ای در خصوص عدم توجه مدیریت دانشگاه به فضاى انتخاباتى و سنگ اندازى در فعالیت‌هاى انتخاباتى اعلام کرد: علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر وجود فضای سیاسی در دانشگاه‌ها تا این حد که فرمودند «خدا لعنت کند کسانی را که می‌خواهند دانشگاه و دانشجو سیاسی نباشد»، معاونت فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در راستای نقض صریح سخنان رهبری انقلاب، از اعطای مجوز برگزاری مراسم در هفته‌های منتهی به انتخابات جلوگیری کرده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در آستانه انتخابات سال 96 قرار داریم که با توجه به اتفاقات اخیر پیش بینی می‌شود یکی از جذاب‌ترین انتخابات‌های تاریخ جمهوری اسلامی باشد. اما متاسفانه مشاهده می‌شود که گویا مدیریت دانشگاه قصد سنگ اندازی در جهت جلوگیری از پرشور شدن فضای انتخاباتی در دانشگاه را دارد.

در ادامه آمده است: علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر وجود فضای سیاسی در دانشگاه‌ها تا این حد که فرمودند «خدا لعنت کند کسانی را که می‌خواهند دانشگاه و دانشجو سیاسی نباشد»، معاونت فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در راستای نقض صریح سخنان رهبری انقلاب، از اعطای مجوز برگزاری مراسم در هفته‌های منتهی به انتخابات جلوگیری کرده و اوقات را در حالی به برگزاری جشنواره‌های مختلف اختصاص داده است که امکان برگزاری این جشنواره‌ها پس از انتخابات نیز وجود دارد.

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: جای تامل داردکه وقتی وظیفه معاونت فرهنگی ایجاد بسترهای لازم برای شکل گرفتن شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه است، چرا اینچنین سنگ اندازی‌هایی می‌شود. گویا معاونت فرهنگی و مدیریت دانشگاه از وجود این فضای رخوت آلوده بیشترین بهره را می‌برند و شاید هم از مهیا شدن بستری که ممکن است امکان بررسی کارنامه فاجعه بار مدیریتشان فراهم شود، هراس دارند.

در ادامه آمده است: در هر صورت باید توجه داشت که اگر معاونت فرهنگی دانشگاه قصد تعویض رویکرد غیرمنطقی خود را نداشته باشد علاوه بر اینکه باید جوابگوی اعتراضات پیش آمده باشد، کنترل فضای دانشگاه را از دست خواهد داد که این اتفاق خواست هیچ‌یک از مجموعه‌ها و تشکل‌های قانونی که دغدغه اعتلای کشور را دارند و دلسوز کشورمان هستند، نیست.


 

دانشگاه معاونت فرهنگی برگزاری سیاسی انتخابات جلوگیری رهبری تاکید انتخاباتی اعطای مدیریت انقلاب سخنان راستای منتهی دارند امکان ادامه هفته‌های مراسم کسانی انتخاباتى می‌برند بیشترین اعلام علیرغم دانشگاه‌ها دانشجو می‌خواهند دانشجویی فرمودند نباشد