برگزیده ها

مازندمجلس: امیر قطر تهدید کرد چنانچه اخوان المسلمین حملات علیه دولت مصر را افزایش ندهند، منابع مالی آنها را قطع می کند.

مازندمجلس:

روزنامه المنار فلسطین فاش کرد امیر قطر با فراخواندن رهبران اخوان المسلمین در الدوحه تهدید کرد چنانچه حملات علیه دولت مصر را افزایش ندهند، منابع مالی آنها را قطع می کند. 
پایگاه خبری نیوز استریم نوشت روزنامه فلسطینی «المنار» فاش کرد «تمیم بن حمد شماری از رهبران اخوان المسلمین ساکن دوحه را برای دیداری فوری با وی در دربارش با حضور، رئیس دستگاه اطلاعات قطر و مشاور پادشاه در امور اخوان المسلمین فراخواند.»

به گزارش نامه نيوز، منابعی در کشورهای عربی خلیج فارس به نقل از یک مقام مسئول قطری گفتند امیر قطر رهبران اخوان المسلین را به باد دشنام و انتقاد گرفت.  وی آنها را ناتوان، ناموفق و ضعیف خواند و تهدید کرد اگر آنها اقدامات تروریستی خود را در خاک مصر افزایش ندهند و به طور گسترده رشته عملیات جنایتکارانه انفجاری و بی هدف، به گفته این منابع، انجام ندهند، حمایت خود را از اخوان المسلمین مصر قطع می کند.


این منابع حمایت مالی قطر از گروه های تروریستی مصر را که بیشتر عناصر آنها وابسته به گروه اخوان هستند، برملا کردند و گفتند امیر قطر از انجام ماموریت های محول شده به آنها راضی نیست و تهدید کرده است اگر این گروه ها در روزهای آینده فعال نشوند، کمک‌های مالی به آنها را قطع می کند.


این منابع گفتند هسته های اخوان المسلمین در لیبی و سودان به علت اقدامات سخت گیرانه ارتش مصر در مرزهای دو  کشور، دیگر قادر به افزایش عملیات ارسال سلاح و اعزام مزدوران به داخل مصر نیستند. 
این منابع می افزایند، شیخ نشین قطر با همکاری طرف های دوست و هم پیمان خود که در توطئه تروریستی علیه کشورهای عربی مشارکت دارند، مدتی است که عناصر تروریستی را از گروه های النصره و (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش برای اعزام به داخل مصر جذب می کند. این منابع افزودند حاکم قطر ثبات و استقرار مصر را خطری برای قطر می داند.

اخوان منابع المسلمین رهبران تهدید تروریستی گفتند ندهند افزایش اعزام حمایت عملیات عناصر کشورهای المنار روزنامه اقدامات