برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وعده‎های منتخب دولت یازدهم در رفع مشکلات مردم خطاب به دولتمردان گفت: شما که مدعی بودید در 100 روز و در کوتاه‎مدت مشکلات حل می‎شود یا عوام‎فریبی کردید یا تحلیل درستی از جامعه نداشتید.

مازندمجلس: سید محمد حسینی عصر دیروز در همایش مدیریت انقلابی و کارآمد که در مسجد حضرت امیر (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: با وجود آنکه رهبر معظم انقلاب تأکید بر اقتصاد مقاومتی دارند برخی همچنان دل‌بسته به اقتصاد نظام سرمایه‎داری، لیبرالی و نسخه‎های جهانی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه شعار دولت یازدهم در حل مشکلات کشور در تعامل با دنیا و کدخدا گره بسته شد، تصریح کرد: کشور را به خاطر توافق و برجام مدت‎ها معطل کردند هنوز هم منتظر هستند دستی از غیب بیاید و کمک کند، بسیاری از مسائل باید داخل کشور حل شود.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه 29 اردیبهشت روز سرنوشت‎سازی برای کشور است از نیروهای متدین و انقلابی خواست تا در مدت یک ماه باقی مانده تا انتخابات برای آگاهی‌بخشی جامعه تلاش کنند و اگر سؤالات و ابهاماتی وجود دارد پاسخ دهند تا انتخابات با نشاط و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.
 
حسینی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در پای صندوق‎های رأی مایه اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین‎المللی است، ابراز کرد: روی کار آمدن مدیر لایق، کارآمد، توانمند، ولایتمدار، عالم و اندیشمند می‎تواند شرایط کشور را متحول کند.
 
وی با تأکید بر اینکه مردم از وضعیت فعلی ناراضی هستند عملکرد دولت یازدهم را ناکارآمد خواند و افزود: دولت‎ها معمولاً در چهار سال نخست درخشش دارند و کارهای خاصی انجام می‎دهند دولتی که در آغاز تازه‎نفس بود و می‎خواست خدمت کند اما کارنامه قابل قبولی بعد از چهار سال ندارد اگر در دوره دوم روی کار آید فضای سیاسی کشور به سیاست‎زدگی تبدیل می‎شود.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چنین شرایطی وضع مانند مجلس ششم می‎شود آن وقت هیاهو، جنجال و معرکه به راه می‎اندازند و بعد می‎گویند که ولایت فقیه نمی‎تواند پاسخگو باشد و باید رفراندوم بگذاریم، بنابراین می‎طلبد نیروهای متدین دست به دست یکدیگر دهند و نگذارند چنین شرایطی در دوره بعدی ریاست جمهوری بر کشور حاکم شود.
 
حسینی در خصوص داوطلبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: داوطلبان جبهه مردمی افراد توانمند و لایقی هستند که می‎توانند یک تیم قدرتمندی تشکیل دهند و از افراد دلسوز برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرده و آنها را انسجام دهند، شخصیتی مانند آقای رئیسی اطمینان خاطر است که در مسیر اهداف نظام، امام و ولایت و خدمت به مردم حرکت کند.
 
وی با اشاره به گلایه‎های مردم از وضعیت کشور در زمینه اقتصادی و اینکه هنوز انتظارات آنها برآورده نشده است، گفت: وعده‎های دولت هنوز تحقق نیافته است اکثر مردم توقع دارند تحول در کشور ایجاد شود و خدمات گسترده‎ای صورت بگیرد.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انتخابات یک معرکه و کارزار است، افزود: اگر همه دست به دست یکدیگر بدهند با وحدت و همبستگی می‎توان نتیجه‎بخش بود تجربیات تلخ از گذشته در تفرقه، تشتت و تخریب یکدیگر باعث شد تا سال 1392 با رأی شکننده، رئیس‎جمهوری انتخاب شود که شرایط کشور اینگونه شود.
 
حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نوروز امسال تصریح کرد: مردم تصور نکنند که کاستی‎ها، ضعف‎ها و فقر به خاطر سیستم حکومتی یا ولی‎فقیه است بلکه به خاطر ضعف مدیریتی است وقتی افراد غیرمعتقد، ناتوان، خسته و عاجز روی کار بیایند شرایط رو به بهبود نمی‎رود، این مشکلات مردم را ناراحت می‎کند.
 
وی با تأکید بر اینکه ما در کنار یک رهبری مقتدر و توانمند نیازمند یک دولت توانا هستیم، ابراز کرد: داشتن یک دولت توانا به رأی مردم و روی کارآمدن بخشی از مدیریت ضعیف به مردم برمی‎گردد، چراکه این افراد توسط مردم انتخاب می‎شوند دولت ضعیف نیز کابینه‎ای تشکیل می‎دهد که توان حل مشکلات مردم و جامعه را ندارد.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نیروهای دلسوز و پیشگام باید در جامعه بصیرت‎افزایی کنند تا مردم در انتخابات بتوانند با آگاهی درست به فرد اصلح رأی دهند در گذشته صدای آمریکا و رسانه‎های بیگانه تشویق می‎کردند که انتخابات تحریم شود ولی اکنون جهت می‎دهند که از این طیف حمایت کنید.
 
حسینی با تأکید بر اینکه بیگانگان دلشان برای خودشان می‎سوزد نه منافع انقلاب اسلامی تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که برخی در کشور می‎خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اما مردم ماهیت آنها را می‎شناسند اما ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
 
وی افزود: ماهواره‎ها در فضای مجازی بسیج شدند و به دنبال منافع خود هستند و نمی‎خواهند جریان نیروهای انقلابی و خدمت‌گزار به قدرت برسند اگر موفق باشیم نظام الگوبخش و مستقل را تشکیل خواهیم داد که قطعاً منافع بیگانگان به خطر می‎افتد.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود اختلافات در کشور و برخی دلخوری‎ها بیان کرد: باید این اختلافات را کنار گذاشت و مصالح بالاتر را در نظر گرفت، طراحی برخی این است که از انتخابات شورا، مجلس و ریاست‎جمهوری خواستند که بین نیروهای متدین اختلاف باشد تا خودشان از این شرایط بهره‎مند شوند منتظرند کوچک‌ترین حرفی زده شود و آن را مستمسک قرار دهند که جبهه مردمی فروپاشید.
 
حسینی ادامه داد: بعد از رسیدن جبهه مردمی به پنج کاندیدا که چهار نفر آنها اقدام به ثبت‎نام کردند آن‌طور القا می‎کنند که جبهه مردمی منهدم شد این جبهه از ابتدا با برنامه‎ریزی وارد شده و طبق سازوکارهای تعیین‌شده حرکت می‌کند اما عده‎ای می‎خواهند یاس و سرخوردگی در بین مردم ایجاد کنند مردمی که در آنها با وجود جبهه مردمی، امیدواری ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به انتخابات سال 1392 گفت: برخی محرومین و مردم جنوب تهران رأی ندادند چون فکر می‎کردند کسانی که در مدیریت‎ها هستند به فکر مردم نبوده و نمی‎فهمند فقر و گرسنگی چه مفهومی دارد.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت یک مشکل اساسی در کشور است، افزود: جالب است کسانی که خودشان از روز نخست انقلاب تاکنون در امور مدیریتی دخیل بودند اکنون انتقاد می‎کنند، البته دولت‎ها زحمات و خدمات گسترده‎ای کشیدند اما ضعف مدیریتی نیز وجود داشته است.
 
حسینی با تأکید بر اینکه اصلاح‎طلبان به خاطر قرب‎الی‎الله وحدت ندارند، تصریح کرد: جریاناتی که با اسم کارگزاران، اصلاح‎طلبان، سازندگی و اعتدال هستند با یکدیگر شریک بوده و به دنبال منافع خود هستند اینها به خاطر قرب‎الی‎الله با یکدیگر وحدت ندارند که باید روزی پاسخگو باشند اما همیشه مدعی و طلبکارند و می‎خواهند فرافکنی کنند که در دوره هشت‎ساله وضعیت کشور بد شد.
 
وی افزود: چهار سال وقت کمی نیست دولت یازدهم می‎توانست در این مدت بسیاری از اقدامات را انجام دهد اما ضعف مدیریتی مانع از پیشرفت شد.
 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، معاون اول رئیس جمهور به عنوان کاندیدای زاپاس و ضربه‎گیر ثبت‎نام کرد و تازه می‎خواهد بگوید که چه وضعی بوده و راجع به گذشته افشاگری کند اما باید به اینها گفت شما که همیشه در جای حساس بودید، در دولت نبودید اما واقعیت‎ها را می‎دانستید مدعی بودید که در کوتاه‎مدت مشکلات کشور حل می‎شود.
 
حسینی خطاب به دولتمردان بیان کرد: حال که بعد از چهار سال با وجود وعده‎های فراوان نتوانستید مشکلات را حل کنید یا از ابتدا عوام‎فریبی کردید که مردم به شما رأی بدهند یا از جامعه تحلیل درستی نداشتید در هر دو صورت این برای شما ضعف است برای این ادعاهایی که مطرح کردید.
 
وی ابراز امیدواری کرد که یک حکومت قرآنی که باعث عزت انقلاب اسلامی در سطح جهانی شود در انتخابات 29 اردیبهشت به پیروزی برسد.
اسلامی اینکه انتخابات اشاره  وزیر  حسینی فرهنگ ارشاد مردمی نیروهای افزود انقلاب تأکید مشکلات یکدیگر ایجاد مدیریتی جامعه شرایط افراد منافع تصریح تشکیل ابراز می‎خواهند توانمند خودشان گذشته رهبری وضعیت می‎شود امیدواری انقلابی دارند یازدهم متدین مدیریت همیشه جریان اعتدال می‎کردند توانا آمریکا دنبال اکنون بیگانگان ثبت‎نام ندارند اینها بودید کردید قرب‎الی‎الله اصلاح‎طلبان می‎کنند ابتدا کسانی اختلافات گسترده‎ای شرایطی مانند معرکه ولایت جهانی ندارد اردیبهشت بسیاری دولت‎ها می‎دهند پاسخگو ریاست اهداف وعده‎های خدمات باشیم دلسوز کارآمد جمهوری داوطلبان اقتصاد بدهند