برگزیده ها
نظارت بر انتخابات شوراهای تهران شائبه دارد/ مردم ناراحت هستند

مازندمجلس: نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، با بیان اینکه در حق ما ظلم می شود، گفت: نظارت بر انتخابات شوراها در بهارستان و رباط کریم شائبه دارد.

مازندمجلس:، حسن نوروزی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از عملکرد هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا گفت: در شهرهای ما مردم ناراحت هستند که کاری از دست ما ساخته نیست.

وی اضاه کرد: هیات اجرایی ما از اعضای روسای ادارات هستند. برای اعضای هیات نظارت هم از ما یک نفر را قبول کردند در هیات های  اجرایی و نظارت هر کاری می خواهند انجام می دهند؛ مگر اینها از ما نماینده تر هستند؟ ما هم نماینده هستیم ما  وکیل ملت هستیم.

«ما دو نفر اصولگرا هستیم و در هیات نظارت استان تهران اکثریت از تهران و لیست امید هستند؛ به همین خاطر ما مظلوم واقع شده ایم، چون اعضای هیات نظارت، فرمانداری و اعضای هیات اجرایی از لیست امید هستند در حق ما ظلم می شود.»

نوروزی در همین زمینه اظهار داشت: کسانی که یک ماه پیش توسط هیات های حل اختلاف رد صلاحیت شدند، امروز صلاحیت آنها تایید شده است. ما در رباط کریم و بهارستان دچار شائبه هستیم.

وی خطاب به ریاست جلسه علنی مجلس عنوان کرد: شما را به خون شهدا قسم می دهیم که به کمک ما بیایید.

نوروزی ادامه داد: چرا آقایان کولیوند و رحیمی در هیات نظارت استان تهران حرف ما را قبول نمی کنند، یک هفته است من این مساله را توضیح می دهم.

به گزارش فارس، علی مطهری در پاسخ به تذکر نماینده رباط کریم اظهار داشت: صدای مظلومیت شما را همه شنیدند. هیات نظارت تهران و هیات نظارت مرکزی حتما اقدام کنند تا عدالت رعایت شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقای نوروزی نامه ای برای رئیس مجلس نوشتند که با دستور آقای لاریجانی این مساله در حال پیگیری است.

نظارت تهران نوروزی اعضای هستیم اجرایی نماینده اظهار مساله صلاحیت استان اسلامی شفاهی انتخابات شائبه ناراحت گزارش