برگزیده ها
نظارت در انتخابات شوراها در رباط کریم شائبه دارد / لیست امیدی‌های تهران به ما ظلم می‌کنند

مازندمجلس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نظارت در انتخابات شوراها در رباط کریم شائبه دارد، مدعی شد که از آن‌جا که در میان نمایندگان استان تهران تنها دو نفر اصولگرا هستیم، به ما ظلم شده است.

مازندمجلس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نظارت در انتخابات شوراها در رباط کریم شائبه دارد، مدعی شد که از آن‌جا که در میان نمایندگان استان تهران تنها دو نفر اصولگرا هستیم، به ما ظلم شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری که خارج از دستور کار پارلمان مطرح شد، اعلام کرد: ‌در حال حاضر همه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها از لیست تدبیر و امید انتخاب شده‌اند.

او گفت: این درحالی است که همان کسانی که یک‌ماه پیش از سوی هیات حل اختلاف عزل شده بودند، به اسناد ماده ٨٣ در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.

نماینده اصولگرای رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به علی مطهری که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را برعهده داشت، گفت: شما را به خون شهیدان قسم می‌دهم که ما را کمک کنید؛ ما در رابطه با انتخابات در شهرستان بهارستان شائبه داریم.

او ادامه داد:‌ چرا آقایان محمودی و کولیوند به‌عنوان اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به حرف ما گوش نمی‌دهند؛ بنده یک هفته در هیات نظارت نشسته‌ام و مشغول توضیح موارد به این افراد هستم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه مردم از نظارت بر انتخابات در شهرهای ما ناراحت هستند ، اضافه کرد: اعضای هیات نظارت چهار تن هستند و تنها یک نفر از ما قبول کردند و در حال حاضر این چهار نفر هر کاری که می‌توانند، انجام می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: مگر آقایان از من نماینده‌تر هستند؟ من هم نماینده هستم؛ پس چرا آقایانی که اکثریت‌شان از لیست تدبیر و امید هستند و به ما که از اصول‌گرایان هستیم، ظلم می‌کنند!

نماینده اصولگرای رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این چه ظلمی است؟! چرا نباید دو نفر از ما در هیات نظارت، دو نفر از اصلاح‌طلبان و یک نفر هم بین‌طرفین انتخاب شود؟! چرا به ما ظلم می‌کنند. آقایان نماینده ما اصول‌گرایان استان تهران دونفر هستیم و مظلوم واقع شده‌ایم. چون تمامی نمایندگان استان تهران از لیست امید بودند و ما اصولگریان فقط دو نفر هستیم، مورد ظلم قرار می‌گیریم.

نوروزی در پایان تصریح کرد: ما وکیل‌المله هستیم نه وکیل‌الدوله که هرچه فرمان دهند، عمل کنیم.

نظارت انتخابات هستیم نماینده تهران شوراها آقایان اعضای نوروزی بهارستان استان نمایندگان شائبه شورای اسلامی ادامه تذکری اصول‌گرایان شده‌اند امروز تدبیر اصولگرای رباط‌کریم