برگزیده ها
انتشار گزارش کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون بر رأی روحانی تأثیر منفی دارد

مازندمجلس: رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون گفت: کاری می‌کنیم که انتشار گزارش نهایی کمیته به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود زیرا بر روی رأی روحانی تأثیر منفی دارد.

مازندمجلس:محمد قمی رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون دستیار ویژه و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور گفت: این پرونده هنوز به جمع‌بندی نرسیده است.

وی با تکذیب نهایی شدن بررسی‌های کمیته جهت ارائه گزارش خاطرنشان کرد: ما کاری می‌کنیم که انتشار گزارش کمیته بررسی پرونده حسین فریدون به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود چرا که بر روی رأی آقای روحانی در انتخابات تأثیر منفی دارد.

قمی با اشاره به اینکه پرونده هنوز پخته نیست، گفت: ممکن است من نظر مثبتی نسبت به آقای حسین فریدون نداشته باشم اما نمی‌توانم نظر خود را به عنوان جمع‌بندی کمیته بررسی پرونده تحصیلی وی ارائه دهم و باید حقیقت را بیان کنم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا موکول کردن انتشار گزارش کمیته بررسی پرونده تحصیلی مدرک حسین فریدون به پس از انتخابات شائبه‌ سیاسی‌کاری از سوی این کمیته را به وجود نمی‌آورد؟ اظهار داشت: خیر، چرا که مجلس در حال ورود به تعطیلات است البته اگر تحقیقات‌مان تا پیش از انتخابات نیز کامل شود زودتر نیز آن را منتشر می‌کنیم اما تاکنون تکمیل نشده است.

کمیته بررسی پرونده فریدون گزارش انتخابات تحصیلی انتشار روحانی می‌کنیم موکول ارائه تأثیر فراکسیون گفت‌وگو جمع‌بندی