برگزیده ها
صدا و سیما باید فرق بین هفته دولت و آستانه انتخابات را بداند

مازندمجلس: عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی گفت: صدا و سیما باید فرق بین هفته دولت و آستانه انتخابات را بداند و با رعایت انصاف و عدالت تریبون در اختیار تمامی کاندیداها قرار دهد.

مازندمجلس:محمود اله یاری عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی ، ضمن تشکر از نامه حجت الاسلام رئیسی به سازمان صدا و سیما تصریح کرد: صدا و سیما باید همواره در راستای پیش برد اهداف و رسالت نظام و با درنظر گرفتن نفع عمومی قدم بردارد.

وی ادامه داد: رسانه ملی ا با حفظ هویت مستقل خود باید در انتخابات به صورت بی‌طرف عمل کند و عدالت تبلیغاتی را بین تمامی نامزد‌ها رعایت کند و در مقابل فشارهای دولت برای تبدیل شدن رسانه ملی به ستاد انتخاباتی دولت بایستد.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: صدا و سیما با رعایت انصاف و عدالت تریبون در اختیار تمامی کاندیداها قرار دهد. مسئولان این سازمان باید در نظر داشته باشند که این تریبون به ستاد تبلیغاتی روحانی تنزل پیدا نکند. دولت با اهرم بودجه به صدا و سیما فشار وارد می‌کند.

اله یاری اضافه کرد: صدا و سیما باید با حفظ هویت مستقل خود در انتخابات به صورت بی طرف عمل کند و همواره برای مردم قدم بردارد.
جامعه دانشگاهی و بخصوص دانشجویان انتظار دارند رسانه ملی عدالت تبلیغاتی را بین تمامی کاندیدها رعایت کند و در مقابل فشار های دولت برای تبدیل به رسانه ملی به ستاد انتخاباتی دولت پایان ایستادگی کند.

وی اظهار داشت: صدا و سیما باید فرق بین هفته دولت و آستانه انتخابات را بداند و با رعایت انصاف و عدالت تریبون در اختیار تمامی کاندیداها قرار دهد. دولت سعی دارد با اهرم فشار بودجه از برد رسانه ای صدا و سیما به نفع خود استفاده کند و مسئولان صدا و سیما باید در نظر داشته باشند که این تریبون به ستاد تبلیغاتی آقای روحانی تنزل پیدا نکند.

رسانه تبلیغاتی تریبون تمامی رعایت انتخابات مستقل عدالت اختیار آستانه کاندیداها بودجه روحانی باشند مسئولان انصاف تبدیل بردارد همواره دانشگاه دانشجویان بداند مقابل گفت‌وگو انتخاباتی