برگزیده ها
صدا وسیما دستاوردهای نظام را به عنوان «رپورتاژ تبلیغاتی» نامزدی خاص پوشش ندهد/استفاده از رانت قدرت در انتخابات روشی غربی است

مازندمجلس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رویکرد انتخاباتی صدا وسیما گفت: صدا و سیما در عین حالی که دستاوردهای کلان نظام اعم از دولت و سایر نهادها را پوشش می‌دهد می‌تواند در جهت رپورتاژ نامزدی خاص نباشد.

مازندمجلس:آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق و عدالت در آستانه انتخابات 96، تصریح کرد: نامه آقای رئیسی به آقای روحانی در جهت رعایت اخلاق انتخاباتی است و عدالت، انصاف و رعایت شئون روحانیت، فضا را به سمت مردم‌سالاری اسلامی و انتخاباتی به سبک جمهوری اسلامی هدایت می‌کند. 

وی افزود: متأسفانه این روش تبلیغ غربی که معمولاً گردش باطل ثروت و قدرت سازمان رأی را درست می‌کند و قدرت‌مداران هم سرمایه‌داران را به میدان می‌آورند و هم از رانت‌های قدرت استفاده می‌کنند، در غرب تاثیرگذار است.

کعبی ادامه داد: آقای رئیسی با این نامه قصد تلطیف فضا را دارند و یک تذکر اخلاقی را دهند که میدان  انتخابات در قالب شئون روحانیت و انصاف و عدالت پیش رود. 

وی افزود: صداو سیما در عین حالی که دستاوردهای کلان نظام اعم از دولت و سایر نهادها را پوشش می‌دهد می‌تواند در جهت رپورتاژ نامزدی خاص نباشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در رعایت بی‌طرفی در آستانه انتخابات، تصریح کرد: صدا و سیما باید رویکرد خود را تصحیح کند و کمیته انتخاباتی که تشکیل شده است به همه این موارد رسیدگی کند.

انتخابات رعایت انتخاباتی عدالت رئیسی تصریح آستانه روحانیت افزود می‌کند اسلامی انصاف اخلاق استفاده نامزدی رپورتاژ گفت‌وگو نماینده آیت‌الله خبرگان خوزستان دستاوردهای