برگزیده ها
رسانه ملی به صورت عادلانه به نامزدها فرصت تبلیغات بدهد

مازندمجلس: عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: صداوسیما باید برای تمام نامزدهای انتخاباتی وقت بگذارد و طبق چارچوب صداوسیما عمل کند نه اینکه رسانه ملی در اختیار یک نامزد خاص باشد.

مازندمجلس:لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه حجت‌الاسلام رئیسی به رئیس رسانه ملی گفت: طبیعی است که صداوسیما در حال حاضر گزارش‌هایی را درباره عملکرد رئیس‌جمهور مستقر تولید و پخش کند اما با توجه به پایان زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی این موضوع نباید بهانه‌ای شود تا دیگر  داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از این فرصت محروم شوند.

وی با بابیان اینکه صداوسیما باید به‌صورت عادلانه برای دیگر نامزدها نیز فرصت تبلیغات در نظر بگیرد گفت: متأسفانه در حال حاضر می‌بینیم رسانه ملی گاهی به این موضوع توجه ندارد و آنتن صداوسیما در اختیار افراد درجه‌دو و سه دولت برای موضوعات نه‌چندان مهم قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم بابیان اینکه صداوسیما در این ایام نیز باید همچون گذشته و به‌صورت متعارف برنامه‌های رئیس‌جمهور را پوشش دهد گفت: شاید آقای روحانی در این روزها فعالیت خود را بیشتر کند، اما دلیلی ندارد که صداوسیما بخواهد به همه آن‌ها بپردازد. 

وی افزود: صداوسیما باید اولویت‌بندی کند تا شائبه‌ای مبنی بر اینکه صداوسیما به گروه خاصی تعلق‌خاطر دارد پیش نیاید و این‌طور نشود که رسانه ملی مجبور شود نگاه عادلانه خویش را تغییر دهد و به‌صورت یک‌جانبه عمل کند. 

افتخاری در پایان گفت: صداوسیما باید طبق چهارچوب خود برنامه‌ها را اولویت‌بندی کند تا به‌صورت عادلانه به‌تمامی کاندیداها وقت برای تبلیغات داده شود. 

صداوسیما به‌صورت عادلانه رسانه افتخاری تبلیغات اینکه ندارد اولویت‌بندی بابیان رئیس‌جمهور گفت‌وگو نامزدها پایان موضوع