برگزیده ها
رسانه ملی به پایگاه تبلیغاتی دولت تبدیل‌شده است/ برخورد صداوسیما با کاندیداها ناعادلانه است

مازندمجلس: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: روند پوشش خبرهای مرتبط با دولت با توجه به نزدیکی انتخابات نادرست است و نگرانی از ادامه این روند در ایام تبلیغات انتخاباتی به‌شدت در بدنه عمومی جامعه احساس می‌شود.

مازندمجلس:محمد سلیمانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، درباره عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار مرتبط به دولت و رئیس‌جمهور اظهار داشت: کاملاً روشن است که رسانه ملی در چند هفته اخیر به‌صورت 24 ساعته به پایگاه تبلیغاتی شخص رئیس‌جمهور و مجموعه دولت درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق پدیده جدیدی در صداوسیما به‌حساب می‌آید و برای رسانه ملی یک فاجعه است، تأکید کرد: این خط عملکرد صداوسیما در پوشش خبرهای دولت موجب شده است که اعتماد عمومی به رسانه ملی به‌شدت کاهش یابد و موجب افزایش نارضایتی مردم به این سازمان شود.

سلیمانی با گله‌مندی از نبود ضوابط و محدودیت‌های لازم در عملکردهای صداوسیما در ایام منتهی به انتخابات، اظهار داشت: اینکه تریبون رسانه ملی به‌صورت یک‌جانبه در اختیار یکی از کاندیداها قرار گیرد ظلم و تبعیض در حق دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به‌حساب می‌آید و نیازمند پاسخ جدی رئیس سازمان صداوسیما به این روند است.

وی با اشاره به سکوت عجیب مسئولان صداوسیما به اعتراضات صورت گرفته در روزهای اخیر، تأکید کرد: اگر قرار است صداوسیما نامزد موردنظر را انتخاب کند چه نیازی به حضور مردم در عرصه انتخابات است و اگر قرار است مردم انتخاب کنند چرا صداوسیما تریبون این رسانه ملی را در اختیار یک کاندیدا قرار می‌دهد؟

نماینده سابق مردم تهران در مجلس نهم همین‌طور با اشاره به افتتاح‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر و پوشش لحظه‌ای و زنده آن توسط صداوسیما اظهار کرد: خود مجموعه صداوسیما هم می‌داند که این افتتاح‌ها ظاهرسازی و تکراری است و در برخی موارد پروژه‌هایی که قبلاً افتتاح‌شده‌اند و یا پروژه‌هایی که هنوز به مرحله افتتاح نرسیده‌اند توسط دولت بهره‌برداری می‌شود که این خود یک مصیبت دیگر به‌حساب می‌آید.

وی با ابراز نگرانی از اینکه ممکن است این روند صداوسیما حتی در زمان آغاز رسمی تبلیغات نیز صورت گیرد، تأکید کرد: این روند کاملاً‌ غیرقانونی بوده و ناشی از حرکت سیاسی رئیس سازمان صداوسیما بوده است.

صداوسیما رسانه اشاره انتخابات تأکید اظهار اینکه به‌حساب می‌آید تریبون پروژه‌هایی گرفته اختیار به‌صورت تبلیغاتی پایگاه گفت‌وگو کاندیداها تهران سلیمانی رئیس‌جمهور عملکرد مجموعه