برگزیده ها
فشار ستاد روحانی بر خانه احزاب برای برگزار نکردن همایش فصلی

مازندمجلس: رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب ایران از فشار ستاد انتخاباتی حسن روحانی بر این تشکل صنفی برای برگزار نکردن همایش فصلی خانه احزاب ایران خبر داد.

مازندمجلس:سید محمد میرباقری رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب ایران ، از فشار ستاد انتخاباتی حسن روحانی بر این تشکل صنفی برای برگزار نکردن همایش فصلی خانه احزاب ایران خبر داد.

وی می‌گوید: طبق مصوبه‌ای که توسط شورای مرکزی به آن رأی آری داده‌شده بر این مبناست که 7 اردیبهشت‌ماه همایش فصلی خانه احزاب ایران برگزار شود.

میرباقری تأکید کرد: طبق استدلالی که در شورای مرکزی برای برگزاری همایش فصلی خانه احزاب صورت گرفت این بود که عملکرد آقای روحانی آن‌قدر با چالش مواجه شده است که اگر همایش فصلی برگزار شود، محلی برای کوبیدن دولت مستقر خواهد بود.

رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب ایران افزود: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و معتدلین معتقد بودند برگزاری همایش فصلی خانه احزاب ایران محلی برای انتقاد جدی از دولت به دلیل ناکارآمدی خواهد بود، اما علی‌رغم همه این موارد قرار بر این شد که این همایش برگزار شود.

وی تأکید کرد: همایش فصلی خانه احزاب می‌تواند نشاط سیاسی را در انتخابات ایجاد کند، اما فشارهایی از سوی ستاد آقای روحانی به شورای مرکزی وارد شد که این همایش برگزار نشود.

میرباقری اظهار داشت: احساس من این است که فشارهای وارده از سوی دولت سبب عدم برگزاری همایش فصلی خانه احزاب خواهد شد.

 

احزاب همایش برگزار انتخابات روحانی شورای مرکزی میرباقری کمیته برگزاری نظارت نکردن تأکید