برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دستگیری قاتل 15 دقیقه پس از قتل،شناسایی و دستگیری عامل غرق شدن مامور پلیس در بهمنشیر،رها کردن جسد مقتول در بیمارستان و بازداشت دزدی که از بیمارستان ها سرقت می کرد، مهمترین اخبار حوادث در روز جاری است.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،23 فروردین امسال وقوع همسرکشی در شهرستان شوشتر خوزستان به پلیس اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد مقتول زن جوانی است که به علت اصابت گلوله شکاری جانش را از دست داده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل همسر زن جوان است.تحقیقات برای شناسایی عامل همسر کشی ادامه داشت تا اینکه او سرانجام دستگیر شد. جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 
دستگیری دزدی که از بیمارستان ها سرقت می کرد
در این پرونده که با شکایت چند بیمارستان در زاهدان پیگیری شد،سارق حرفه ای با مراجعه به بیمارستان های سطح شهر اموال آنها مانند تلویزیون، مبل و سایر لوازم را سرقت کرده و متواری می شود. با افزایش شکایت ها از دزد بیمارستان رو، تحقیقات ماموران پلیس بیشتر شد و در حالی که این سارق تلویزیونی را از بیمارستانی سرقت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد. 
اعترافات دزد بیمارستان های زاهدان را اینجا بخوانید. 
دستگیری قاتل 15 دقیقه پس از قتل
رسیدگی به این پرونده روز گذشته با قتل پسر جوانی در میمند فارس آغاز شد. با حضور ماموران پلیس در یکی از بیمارستان ها مشخص شد پسر 18 ساله ای به علت ضربات چاقو به قتل رسیده است. همزمان با قتل پسر جوان ماموران پلیس پس از گذشت 15 دقیقه قاتل را دستگیر کردند. 
شگرد کاراگاهان برای کشف این قتل را اینجا بخوانید.
دستگیری عامل غرق شدن مامور پلیس در بهمنشیر
 در حادثه ای که روز دوشنبه رخ داد مامور کلانتری 18 آبادان وقتی برای دستگیری مرد مواد فروش وارد عمل شد،به یکباره متهم با فرار به سمت نیزارها متواری شد. افسر پلیس هم برای دستگیری او وارد عمل شد اما وقتی وارد رودخانه بهمنشیر شد، جان خود را از دست داد. 
با فرار متهم از محل تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه او شب گذشته شناسایی و دستگیر شد. 
اعترافات این متهم را اینجا بخوانید. 
رها کردن جسد مقتول در حیاط بیمارستان
دعوای دو فروشنده مواد مخدر در لنگرود رنگ خون گرفت. در این پرونده که بامداد امروز با کشف یک جسد در حیاط بیمارستان اقبالی لنگرود کلید خورد، ماموران  در تماس نگهبان بیمارستان در جریان  وجود یک جسد در خودرو پارک شده در حیاط بیمارستان شدند. با بررسی های ماموران مشخص شد قاتل پس از قتل،جسد مقتول را که از فروشندگان مواد مخدر است در خودرو اش قرار داده و در حیاط بیمارستان رها کرده است. 
جزئیات این پرونده جنایی را اینجا بخوانید.  


بیمارستان ماموران اینجا دستگیری بخوانید پرونده دستگیر تحقیقات ادامه مقتول شناسایی دقیقه  اعترافات گذشته لنگرود مامور متواری خودرو  جزئیات جوانی همسرکشی اینکه  دستگیری شکایت زاهدان