برگزیده ها
هفته آینده لیست ۲۱ نفره اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها مشخص می‌شود

مازندمجلس: عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت:پس از محاسبه امتیازات ۲۰۰نفر به گروه ۷ نفره ای که تحت نظر هیات رئیسه شورای عالی سیاسیت گذاری است ، قرار می‌گیرد که از این تعداد ۴۲ نفر انتخاب می شوند و به هیات رئیسه شورای عالی معرفی خواهند شد..

مازندمجلس: عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت:پس از محاسبه امتیازات ۲۰۰نفر به گروه ۷ نفره ای که تحت نظر هیات رئیسه شورای عالی سیاسیت گذاری است ، قرار می‌گیرد که از این تعداد ۴۲ نفر انتخاب می شوند و به هیات رئیسه شورای عالی معرفی خواهند شد..

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نحوه  بسته شدن لیست شوراهای شهر از سوی اصلاح‌طلبان گفت: شاخص‌هایی برای کاندیداهای  اصلاح طلبان در انتخابات  شوراهای اسلامی شهر  مشخص شده است که مربوط به تخصص‌های مورد نیاز  شورای شهر است .

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: پژوهش‌هایی  در این زمینه انجام شده است و سوابق اجرایی که باید کاندیداها دارا باشند و با  وظایف شورای شهر  مرتبط باشد، لحاظ شده است.

 او با بیان اینکه بحث پاکدستی و اصلاح‌طلبی از محورهای اساسی کار است،‌ بیان کرد: غربالگری بر اساس  موارد ذکر  شده انجام می‌شود و کسانی که باید به مرحله نهایی برسند مشخص خواهند شد.

کمالی با اشاره به بیانیه شورای عالی سیاست‌گذاری برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر گفت: در این بیانیه از همه افراد اصلاح‌طلبی که تقاضا داشتند در لیست اصلاح‌طلبان قرار گیرند درخواست شده مدارک و سوابق خود را اعلام کنند تا به شورای عالی سیاست‌گذاری ارائه شود.

او  با بیان اینکه گروهی ۱۴ نفره تعیین شدند که در غربالگری در مرحله اول امتیاز افراد را بر اساس  خوداظهاری  مشخص می‌کنند، افزود: در مرحله اول حدود ۲۰۰ نفر تعیین می‌شوند و به مرحله دوم می‌روند که باید حائز امتیاز کاری اداری و تخصصی باشند.

دبیرکل حزب اسلامی کار بیان کرد: پس از محاسبه امتیازات این ۲۰۰ نفر به گروه ۷ نفره‌ای که تحت نظر هیات رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری است، قرار می‌گیرد از این تعداد  ۴۲ نفر انتخاب می‌شوند و به هیات رییسه شورای عالی ارائه می‌شوند.

کمالی تاکید کرد: بر اساس سهمیه جوانان،  سهمیه بانوان، تناوب و تخصص کاندیدا برای شورای شهر ۲ لیست ۲۱ نفره در اختیار شورای عالی سیاست‌گذاری قرار می‌گیرد و لیست اصلاح‌طلبان شوراهای شهر از بین این دو لیست  ۲۱ نفره را انتخاب می‌شود.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تفاوت، تنوع و تخصص باید در هر دو مرحله گزینش کاندیدا‌ها  مشخص شود، تا اگر به طور مثال در لیست اول فردی دارای تخصص در رشته حقوق بود و رای نیاورد  از لیست دوم فردی که دارای تخصص حقوقی است، معرفی شود نه اینکه از سایر رشته‌ها فردی را برگزینیم، بنابراین سیستمی که باید تخصص‌های  مختلف را تامین کند،  لحاظ خواهیم کرد.

کمالی درباره  زمان معرفی لیست شورای شهر اصلاح طلبان، بیان کرد: احتمالا تا یک شنبه یا دوشنبه هفته آینده لیست ۲۱ نفره مشخص می‌شود و در اختیار گروه ۷ نفره شورای عالی  قرار می‌گیرد و اعلام رسمی نمی‌شود. 

شورای اصلاح‌طلبان کمالی مرحله سیاست‌گذاری می‌گیرد شوراهای معرفی اینکه می‌شوند رئیسه  مشخص اسلامی طلبان انتخابات اعلام ارائه افراد ایلنا بیانیه تعیین امتیاز دارای اختیار سهمیه گفت‌وگو آینده اصلاح‌طلبی اصلاح تعداد درباره خواهند گذاری تخصص‌های امتیازات باشند سوابق دبیرکل محاسبه