برگزیده ها
پنجشنبه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان

مازندمجلس: تهران- ایرنا- معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امورمالیاتی کشور اعلام کرد: فردا (پنجشنبه- سی و یکم فروردین ماه)، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان 1395 است.

مازندمجلس: به گزارش چهارشنبه تارنمای رسانه مالیاتی ایران، محمد مسیحی یادآوری کرد:‌ مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، حداکثر 15 روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق درگاه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده ارایه کنند.
مسیحی افزود: با توجه به مصادف شدن مهلت ارایه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) با تعطیلات نوروز، رییس کل سازمان امور مالیاتی بیست و هشتم اسفندماه گذشته در بخشنامه ای این مهلت را تا پایان فروردین ماه 1396 تمدید کرد.
وی اضافه کرد: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1395 را تا پایان فردا ارایه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم تاخیر در ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض برای این دوره برخوردار شوند.
به گزارش ایرنا، مودیان مالیات بر ارزش افزوده باید با مراجعه به سامانه WWW.EVAT.IR اطلاعات تکمیلی در این زمینه را دریافت و اظهارنامه را ارایه کنند و مالیات خود را بپردازند.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام*9123*1961* تنظیم: زهره دریغ گفتار* انتشار: مریم مسعود

مالیات ارایه اظهارنامه افزوده مالیاتی مودیان پایان زمستان ایرنا اقتصادی گزارش مسیحی