برگزیده ها
ارائه فیلم های آموزشی تربیت بدنی برای دانش آموزان/چاپ کتب راهنمای معلم در دوره یازدهم

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مسئول گروه تربیت بدنی تالیف کتب درسی دوره ابتدایی و نظری از چاپ کتب راهنمای معلم در دوره یازدهم خبرداد و گفت:ایم کتاب ها هرساله درهر پایه به تالیف رسیده است.

مازندمجلس: طیبه ارشاد مسئول گروه تربیت بدنی تالیف کتب درسی دوره ابتدایی و نظری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به چاپ کتب راهنمای معلم در حوزه تربیت بدنی اظهار داشت:از سال 83 تا 85 اولین کتاب راهنمای معلم در دوره ابتدایی چاپ و توزیع شد.همچنین در سال 91 برای اولین بار با استقرار پایه ششم در نظام آموزشی این کتاب راهنما به چاپ رسید.
وی با بیان اینکه هرساله کتاب راهنمای معلم درهر پایه به تالیف رسیده گفت:این کتاب در هر دوره تجمیع شده است.
مسئول گروه تربیت بدنی تالیف کتب درسی دوره ابتدایی و نظری ادامه داد:از سال 90 متناسب با اجرایی شدن برنامه های درسی ملی ،موفق به همسو کردن کتاب دوره ابتدایی با چاپ های زمینه شده ایم.
ارشاد با اشاره به اینکه در حوزه تربیت بدنی کتب درسی برای دانش آموزان وجود ندارد گفت:ما برای یادگیری آن ها بسته،لوح و فیلم ها آموزشی تربیت بدنی تولید کرده ایم تا بتوانند آموزش های لازم را فرابگیرند.
وی تصریح کرد:همچنین کتاب راهنمای معلم برای دانش آموزان پایه یازدهم که از مهرماه وارد مدرسه می شوند به چاپ رسیده است.
ارشاد در پایان خاطر نشان کرد:لازم به ذکر است توزیع کتاب هایی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در بین دانش آموزان ابتدایی توزیع شده است.

تربیت ابتدایی راهنمای ارشاد آموزان تالیف توزیع آموزشی همچنین اینکه رسیده مسئول میزان یازدهم اشاره اولین