برگزیده ها

مازندمجلس: مجمع نمایندگان استان مرکزی در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما، بر نقش موثر رسانه ملی در جلوگیری از هجوم فرهنگی دشمن تاکید کرد.

مازندمجلس: نمایندگان مردم استان مرکزی در دیدار با رئیس رسانه ملی، ضمن قدردانی از تولیدات صداوسیما به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب و نمایش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حفظ انسجام ملی را برآیند این برنامه‌ها دانستند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نمایندگان مردم استان مرکزی با تاکید بر حفظ استقلال صداوسیما به عنوان سازمانی فراقوه‌ای افزودند: ایستادگی یک تنه رسانه ملی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای درخور تقدیر بوده و لازمه این رویارویی حمایت و تقویت صداوسیماست.

رئیس رسانه ملی هم در این دیدار در سخنانی، به تلاش دشمن در جبهه نرم، برای نفوذ بر اذهان عمومی به ویژه نسل جوان اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه ملی با وجود مشکلات عدیده‌ای که دارد، تلاش کرده بخش زیادی از توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کند.

عسکری انعکاس وسیع حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بخشی از این تلاش‌ها ارزیابی کرد و افزود: رسانه از چند ماه قبل و هوشمندانه با برنامه‌ریزی برای دهه مبارک فجر حدود ۳۰ مستند از وقایع انقلاب را به روی آنتن برد و نمایش اقتدار ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از طریق شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی، دشمنان نظام و ملت را مایوس کرد.

وی گفت: با آنکه رسانه‌های معاند از مدت‌ها قبل تلاش می‌کردند از حضور پرشور مردم در این جشن ملی جلوگیری کرده و نیز انعکاس این شور انقلابی در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند، رسانه ملی موفق شد چه در شبکه‌های داخلی و چه در شبکه‌های برون مرزی خود، این موج عظیم عشق و علاقه به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبری را به جهان نشان دهد.

رئیس رسانه ملی همچنین از برنامه ریزی برای پخش ۲۴ ساعته سیمای استان مرکزی خبر داد.

وی یادآور شد: استان مرکزی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که نشان دادن این ظرفیت‌ها از ابعاد مختلف اقتصادی، صنعتی، و گردشگری توسط صداوسیمای مرکز و حتی شبکه‌های سراسری نقش مهمی در فرآیند توسعه خواهد داشت.

عسکری با قدردانی از تلاش‌های صداوسیمای مرکز، اظهار امیدواری کرد که با ۲۴ ساعته شدن سیمای استانی، شاهد انعکاس مطلوب و گسترده پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های استان باشیم.
رسانه استان شبکه‌های مرکزی صداوسیما انعکاس انقلاب راهپیمایی پرشور ساعته صداوسیمای ظرفیت‌های سیمای عسکری استانی عمومی قدردانی دیدار نمایندگان هشتمین نمایش دشمنان زیادی اسلامی