برگزیده ها
دوم خرداد؛ زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال
مازندمجلس: دوم خرداد؛ زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال جلال ذکائی، رئیس هفتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه جدید‌ترین دستاوردها و تکنولوژی‌های چاپ دیجیتال و نشر رومیزی به علاقه‌مندان حوزه چاپ و نشر برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به نقطه متمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته، گفت: امسال برای نخستین‌بار بخش اختراعات در نمایشگاه راه‌اندازی خواهد شد. در این بخش مخترعان و مبتکران حوزه چاپ و نشر که اختراعاتشان نیز به ثبت رسیده است، حضور می‌یابند و تولیداتشان را عرضه می‌کنند؛ این امکان فراهم می‌شود تا این مخترعان با شرکت‌های دیگر نیز ارتباط برقرار کنند و ایده‌هایشان را به تولید انبوه برسانند.
 
رئیس هفتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه پنج نماینده شرکت خارجی حضور خواهند داشت، بیان کرد: خوشبختانه امسال فضای نمایشگاه با رشد 10 درصدی مواجه خواهد بود. سال گذشته سه هزار متر مربع فضا در اختیار داشتیم اما سال جاری این فضا به چهار هزار متر مربع افزایش یافته است. در مقابل تعداد نمایندگان شرکت‌های خارجی افزایش قابل توجهی نداشته است و به جای آن، متراژ غرفه‌های شرکت‌کنندگان افزایش پیدا کرده است.
 
هفتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از دوم تا پنجم خرداد از ساعت 10 تا 18 در بوستان گفت‌وگو، میزبان علاقه‌مندان به حوزه چاپ و نشر خواهد بود.
نمایشگاه دیجیتال رومیزی افزایش هفتمین شرکت‌های خارجی مخترعان علاقه‌مندان گفت‌وگو گذشته امسال