برگزیده ها

مازندمجلس: رییس مجلس نمایندگان آمریکا در جریان سفر به انگلیس، تاکید کرد: آمریکا باید گزینه‌های نظامی در خصوص کره شمالی را حفظ کند اما نمی‌خواهد از آنها استفاده کند مگر آنکه مجبور شود.

مازندمجلس:  دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا رویکرد بسیار جدی را در مقابل کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که نصیحت‌های چین را نادیده گرفته و برنامه‌های موشکی و اتمی خود را ادامه داده، اتخاذ کرده است.

به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز،پل رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا دولت واشنگتن تمایل دارد به طرف کره شمالی بمبی پرتاب کند یا خیر؟ گفت: اینکه بخواهیم به این دیکتاتور اجازه دهیم قدرتی مهلک داشته باشد چیزی نیست که کشورهای متمدن بتوانند اجازه آن را بدهند البته ما نمی‌خواهیم از گزینه‌های نظامی استفاده کنیم اما باید تمامی گزینه‌ها را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: نتیجه تلاش‌ها برای همکاری با چین به منظور کاهش تنش‌ها بسیار دلگرم‌کننده بوده اما این مساله که کره شمالی ممکن است به متحدان ما با سلاح‌های اتمی حمله کند غیرقابل قبول است.

رایان به همراه یک هیات دو حزبی از قانونگذاران به انگلیس سفر کرده تا به متحدان اروپایی نسبت به تعهد آمریکا به ائتلاف نظامی ناتو اطمینان دهد.

وی با اشاره به حمایت مسکو از بشار اسد رییس‌جمهور سوریه، گفت: روسیه تصمیم گرفته هر کجا که فرصت و نقطه ضعفی پیدا کند از آن سوء استفاده کند. از آنجایی که مسکو به دنبال توسعه نفوذش است همچنان تلاش می‌کند تا تمامیت ارضی و استقلال متحدان‌ ما در شرق و مرکز اروپا را به چالش بکشد.

رایان بار دیگر ادعاهای آمریکا مبنی بر اینکه روسیه در انتخابات 2016 مداخله کرده را بازگو کرد و گفت: روسیه هم‌اکنون نیز در انتخابات اروپا در حال مداخله است. ما متوجه یک یا دو تاکتیک روس‌ها در آمریکا شدیم و متحد شده‌ایم تا درس‌هایی را که یاد گرفته‌ایم با متحدانمان به اشتراک بگذاریم تا آنها نیز بتوانند برای حفاظت از امور داخلی‌شان بهتر آماده شوند.
آمریکا شمالی رایان روسیه نظامی متحدان مداخله استفاده انتخابات اروپا اینکه رییس‌جمهور بسیار گرفته اجازه بتوانند