برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: رئیس مجلس تاکید کرد: در سیستم تبلیغاتی منفی‌گرایی زیادی وجود دارد که گاهی به دلیل کشمکش‌های سیاسی است که به هر حال برای کشور مضر است.

مازندمجلس:علی لاریجانی در همایش «سهم من در امنیت و آرامش»گفت: فرماندهی انتظامی استان قم ذهنیت خوبی در زمینه امنیت و آرامش دارد و این امرمی‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا به امنیت و آرامش نگاهی سیستماتیک داشتهباشند. به هم ریختگی موجود در امنیتمنطقه می‌تواند در روحیات مردم تاثیرگذار باشد. بحران‌سازی‌های دست‌ساز و اخم دشمنانبرای ایجاد یاس در مردم است و نوعی عملیات روانی محسوب می‌شود که دشمنان انجام می‌دهند.

رئیس مجلس با بیان اینکه امنیت در بعد داخلی نیزریشه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که لازم است به همه آنها توجه داشت، تصریحکرد: در یک اجتماع انقلابی و مومن باید همواره در مصاف با مشکلات امیدوار باشیم و بهدنبال راه حل بگردیم و از یاس و ناامیدی دوری کنیم.تقویت بنیان روحی در مقابله با مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار استو در مسائل امنیتی نیز باید روحیه امیدواری داشته باشیم.

او با بیان اینکه در تبلیغات ما دوز منفی‌گراییبالا است و این یک نقص محسوب می‌شود که البته ممکن است وجهه سیاسی داشته باشد ولی برایکشور مضر است، خاطرنشان کرد: کارهایی که بعد از انقلاب در وجوه اقتصادی و زیربناییانجام شده دارای اهمیت بالایی هستند ولی در سیستم تبلیغاتی منفی‌گرایی زیادی وجود داردکه گاهی به دلیل کشمکش‌های سیاسی است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه انسان اگر بخواهددر حوزه سیاسی فعال باشد باید دارای روحیه‌ای امیدوار باشد و در امنیت نیز به همینترتیب است، ابراز داشت: ایجاد مشارکت عمومی در تامین امنیت از اهمیت بالایی برخورداراست و کلید مشارکت مردمی این است که مردم احساس مسئولیت کنند. منفی‌گرایی بر موضوعامنیت نیز تاثیر سوئی می‌گذارد.

او افزود: رجوع کردن به دانشگاه و کار جمعی در نیرویانتظامی اقدامی مثبت است. همچنین می‌توان از سپردن امنیت به دست صاحب‌نظران ارزیابیمثبتی داشت که امیدوارم ادامه پیدا کند.

رئیس مجلس با اشاره به اهمیت جایگاه استان قم بیانکرد: استان قم از مختصات امنیتی خوبی برخوردار است و در ادامه نیز به توجه بیشتری نیازدارد.

2727

 

 

امنیت منفی‌گرایی اهمیت اینکه استان آرامش سیاسی بالایی امنیتی مشارکت رئیس مجلس ادامه برخوردار دارای امیدوار ایجاد تبلیغات محسوب اقتصادی مشکلات باشیم