برگزیده ها
تبلیغات انتخاباتی در مدراس تخلف است/هیجان سیاسی دانش آموزان درک می شود

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- تبلیغات انتخاباتی در مدراس یک تخلف محسوب می شود و با افرادی که اقدام به این تبلیغات کنند برخورد جدی خواهد شد.

مازندمجلس: غلامرضا عبدالوند مشاور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری در امور آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به تبلیغات انتخاباتی در مدارس کشور اظهار داشت:در روز های نزدیک به انتخابات که صحبت های بسیاری درباره کاندیداهای مورد نظر می شود هیچ فردی از این صحبت ها غافل نمی شود.
وی افزود:یکی از مهمترین موضوعاتی که در این بین باید به آن توجه داشت در نظر گرفتن جایگاه مدارس در زمان انتخابات است.
مشاور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری در امور آموزش و پرورش گفت:در مدارس شرایط به گونه ای نیست که افراد و کاندیداها  بخواهند از این فضا برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.این تبلیغات در مدراس یک تخلف محسوب می شود و لازم به ذکر است با افرادی که اقدام به این تخلف ها کنند برخورد جدی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی در بین دانش آموزان یک هیجان سیاسی محسوب می شود گفت:مسئولین نباید درباره این موضوع حساسیت های زیادی را نشان دهند چرا که این حساسیت ها نتایج عکس برای آن ها دارد.ما این هیجانات را درک خواهیم کرد.
مشاور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس جمهور در امور آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد:حمایت از کاندیداهای مورد نظر معلمان و دانش آموزان باید در محیط خارج از مدرسه انجام شود همچنین داشتن مدیریت بهتر می تواند از وجود این تبلیغات در مدرسه بکاهد.
تبلیغات مدیریت انتخاباتی معاون مدارس آموزش پرورش مشاور برنامه‌ریزی آموزان درباره کاندیداهای محسوب مدرسه حساسیت انتخابات مدراس غلامرضا سیاسی ریاست جمهوری هیجان عبدالوند