برگزیده ها
اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور بعد از ماه مبارک رمضان/رقابت دانش آموزان با شرایط خاص در مسابقات فرهنگی هنری

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت:مرحله بعدی اعزام ها به اردوی راهیان نور بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و آخرین مرحله از آن هم در تابستان است.

مازندمجلس: علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:در حال حاضر  345 دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در استان های کشور در حال برگزاری است.
وی افزود:دانش آموزان در رشته های مختلف که در مسابقات شرکت کردند در این مرحله استانی فرصت دارند توانایی خود را نشان دهند.
 مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان داشت:بعد از گذراندن این دوره از مسابقات استانی دانش آموزانی که رتبه خوبی کسب کنند به مرحله ملی وارد می شوند.مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در تابستان برگزار می شود.همچنین دانش آموزانی که دارای شرایط خاص هستند نیز در مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.سازمان استثنایی کشور به عنوان یک مرکز واحد از آن ها حمایت می کند.
وی ادامه داد:به افراد برنده در مرحله کشوری جوایزی تعلق خواهد گرفت که از جمله این جوایز می توان به تندیس،تقدیررنامه ،دیپلم افتخار و هدایای مالی اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت:در حال حاضر بیش از 450 نفر از دانش آموزان به این اردو ها اعزام شده اند که مرحله ششم آن در بین دانش آموزان پسر چند روز گذشته آغاز شد و تا پایان سال تحصیلی هم ادامه دارد.
اکبرزاده گفت:مرحله بعدی اعزام ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و آخرین مرحله از آن هم در تابستان به اردوی راهیان نور می روند.لازم به ذکر است در سال 95-96 بیش از یک میلیون نفر ظرفیت پذیرش داشته ایم.
مرحله آموزان مسابقات فرهنگی اعزام آموزش پرورش وزارت راهیان استانی آموزانی ادامه تابستان کشوری اکبرزاده مبارک اردوی رمضان رقابت مدیرکل شرایط اظهار