برگزیده ها
عدم پخش زنده مناظرات تلویزیونی ریاست‌جمهوری پیامی جز ذبح شفافیت و آزادی بیان ندارد

مازندمجلس: بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به عدم پخش زنده مناظرات ریاست‌جمهوری نوشت: هر چند این حرکت قابل پیش بینی بود، اما عمیقا تاسف آور است و پیامی جز ذبح شفافیت و آزادی بیان ندارد.

مازندمجلس:، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه‌ای به رحمانی‌فضلی وزیر کشور نوشت: هر چند این حرکت قابل پیش بینی بود، اما عمیقا تاسف آور است و پیامی جز ذبح شفافیت و آزادی بیان ندارد.

در ابتدای این نامه آمده است: خبر بهت آور عدم پخش زنده‏ مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز در اخبار دست به دست می‌چرخد.گمان می‏‌رود در این اقدام تنها مصلحتی که لحاظ نشده، مصلحت مردم است.

در ادامه تاکید شد: هر چند این حرکت در ادامه تحرکات اخیر (در یک سال گذشته) چه در مجلس و چه در دولت قابل پیش بینی بود، اما عمیقا تاسف آور است و پیامی جز ذبح شفافیت و آزادی بیان ندارد. اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نمی‏‌توانند در برنامه های زنده جانب تقوا را رعایت کنند، بگذارید مردم مستقیما ببینند تا بی تقوایان شناخته شوند.

در ادامه ضمن تاکید بر شعار «پناه می‏بریم به خدا از بستن دهان منتقدان» تصریح شده است: در هر صورت باید بدانید این حرکت در نزد آحاد ملت مذموم است و نتیجه ای جز پشیمانی ندارد. دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه، همراه با ملت این اقدام را محکوم می‏‌کنند.

دانشگاه ندارد آزادی دانشجویی امیرکبیر پیامی شفافیت ادامه ریاست جمهوری تاکید انتخابات اقدام صنعتی رحمانی‌فضلی مناظرات تلویزیونی عمیقا نامزدهای